بر اثر واژگونی پژو ۶ نفر از اعضاء یک خانواده کشته و مجروح شدند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: خواب آلودگی راننده سبب واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در یکی از جاده های فرعی شهرستان رزن شد در این حادثه یک نفر کشته و پنج عضو دیگر خانواده به شدت مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 8 صبح امروز و در جاده فرعی سه راهی اصله به سمت قروه درجزین، یک دستگاه پژو 405 با 6 سرنشین در حال تردد بود که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده، از جاده خارج و واژگون شده است.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی زن میانسال فوت و پنج نفر از اعضاء دیگر خانواده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به بارش برف و باران در بعضی از نقاط استان، خاطرنشان کرد: ریزش برف و بارش باران هم اینک بیشتر جاده های این استان را لغزنده کرده است، لذا از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئنه حرکت کرده و زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی نیز به همراه داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر شاهد ریزش برف در بیشتر گردنه های استان هستیم و ارتفاع برف در 2 گردنه همه کسی و اسدآباد به 15 سانتیمتر رسیده است ولی تردد در آنها جریان دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =