مدیرکل آموزش موسسه آموزش عالی آذرآبادگان گفت: به‌طور میانگین سالیانه ۴۰درصد دانشجویان موسسه آموزش‌عالی آذرآبادگان در مقطع تحصیلات تکمیلی پذیرفته می شوند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مرتضی شکرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران و در تشریح فعالیت های ۱۱ ساله دانشگاه غیرانتفاعی آذرآبادگان که در سالن جلسات این دانشگاه با حضور برخی از معاونان و اعضای هیات موسس برگزار شد، گفت: هم‌اکنون دانشجویان در ۳۴ رشته تحصیلی در موسسع آموزش عالی غیرانتفاعی آذرآبادگان در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و نیز کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از این تعداد ۶ رشته (مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک، مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک، مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، مدیریت بازرگانی گزایش بین الملل، حسابداری و حقوق عمومی)در مقطع کارشناسی ارشد، ۱۴ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، ۶ رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته، ۳ رشته کاردانی پیوسته و ۵ رشته در مقطع کاردانی ناپیوسته است.

مدیرکل آموزش موسسه آموزش عالی آذرآبادگان با اشاره به سابقه ۱۱ سال فعالیت موسسه آموزش عالی آذرآبادگان خاطر نشان کرد:، تاکنون بیش از ۹ هزار دانشجو در این دانشگاه اشتغال به تحصیل داشته و یا فارغ التحصیل شده‌اند که به‌طور میانگین در هر ترم تحصیلی ۵۰۰ تا ۶۰۰ دانشجو به دانشگاه وارد می شوند و از این تعداد، ۷۹درصدشان بومی هستند.

شکرزاده گفت: به‌طور میانگین ۳۵ تا ۴۰ درصد دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترای Phd پذیرفته می‌شوند ضمن اینکه هم‌اکنون ۲۵ درصد از ۲۵۰۰ دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول تدریس هستند و ۷۰ درصد دانشجویان کل دانشگاه از بانوان هستند.

وی افزود: فضای آموزشی دانشگاه در محیطی به مساحت ۲ هزار متربع با ۳۰ کلاس آموزشی در دو ساختمان آموزشی که دارای ویدیو پروژکتور، آموزشگاه‌های زبان و روانشناسی، ۴ سایت کامپیوتری،۲ سالن مجزا برای کارگاه ها و سمینارها، ۲ قرائت خانه و ... است و در تلاشیم زمینی به مساحت ۹۰۰۰مترمربع را در جاده سرو برای فاز بعدی دانشگاه احداث کنیم.

شکرزاده خاطرنشان کرد: موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی آذرآبادگان از ترم آتی تخفیف ۳۰ درصدی شهریه را برای کارمندان دولت در تمامی رشته ها اعمال می کند و به‌دنبال کیفی‌تر کردن آموزش و دوری از فضای مدرک‌گرایی موجود در فضای آموزشی کشور است.

گفتنی است موسسه آموزش عالی آذرآبادگان ارومیه با مشارکت کامل بخش خصوصی  از سال ۱۳۸۵ و با جذب ۳۲۵ دانشجو در ۳ رشته تحصیلی کار خود را آغاز کرد و هم‌اکنون بالغ بر ۱۸۰۰ دانشجو در ۳۱ رشته تحصیلی در این موسسه مشغول تحصیل هستند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =