معاون وزیر ارتباطات از عملیاتی شدن چهار پروژه در حوزه های مختلف فناوری و ارتباطات در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرزگزاری خبرآنلاین از یاسوج،حسین مهری ظهر در مراسم افتتاح پروژه سیماک کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروژه سیماک، جینف، راه اندازی پست مند و توسعه تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی می شود.

مهری با اشاره به پروژه سیماک گفت: کاهش مراجعه کننده، افزایش بهره وری سازمان، جلوگیری از تخلف، شفاف سازی و سالم سازی از جمله مزایای پروژه سیماک است.

مهری همچنین از آمادگی برای تحقق کامل سیماک در این استان خبر داد.

مدیر عامل پست کشور با اشاره به پروژه جی نف اظهار داشت: ۳۳۰ هزار رکورد کد پستی در این استان شناسایی شده است که این حوزه ۱۰۰ درصد به روزرسانی شده است.

مهری گفت: ۲۲۰ هزار رکورد شهری و ۱۱۰هزار رکورد روستایی در این استان محقق شده است و۱۰۰ درصد استان کد پستی دارد. وی افزود: هدف گذاری های متعددی در این راستا عملیاتی خواهد شد و استارت پروژه جینف در استان زده شده است.

معاون وزیر ارتباطات گفت: راه اندازی پروژه پست مند با هدف جابه جایی شئ و بار در استان عملیاتی می شود و اشتغال زایی مناسبی به همراه دارد.

وی با اشاره به توسعه تجارت الکترونیک گفت: در حوزه توسعه تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند نیز در این استان هدف گذاری و کار اجرایی می شود.

مهری آی تی را پیشران توسعه کشور دانست و گفت: نگاه مناسب این استان به این بخش این استان را به سرعت به جلو خواهد برد و زمینه پیشرفت آن را محقق می سازد.

ارائه خدمات مطلوب با سیماک

مدیر کل پست کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح پروژه سیماک گفت: امید است پروژه سیماک به عنوان یک پروژه اقتصاد مقاومتی خروجی های بسیار مناسبی برای استان داشته باشد.

حسن زاده بیان داشت: سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور در راستای تحقق هدف گذاری های این پروژه در استان افتتاح شد.

حسن زاده گفت: در قالب پروژه سیماک خدمات بسیار مهمی ارائه و ارتباطات بین حوزه های مختلف به نحو مطلوبی برقرار می شود.

وی با اشاره به پروژه جینف بیان داشت: اولین استانی که تفاهم نامه پروژه جی نف را منعقد کرد کهگیلویه و بویراحمد بود و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شد.

حسن زاده ازانعقاد تفاهم نامه ۵ ساله در این راستا خبر داد. مدیرکل پست استان همچنین بر همکاری و هماهنگی دستگاه های استان برای تحقق اهداف پروژه جینف و بهبود ارائه خدمات تاکید کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =