محصولات کانون پرورش فکری تقویت کننده زیرساخت فرهنگی جامعه

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی هدف از عرضه محصولات فرهنگی در نمایشگاه‌های دائمی را هدایت و تقویت یک زیرساخت فرهنگی صحیح در جامعه دانست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی كه در جمع مسئولین نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی كانون پرورش فکری در استان سخن می‌گفت با تاكید بر این‌كه مهمترین هدف كانون در حوزه فروش محصولات، غنا بخشیدن به فرهنگ و اقتصاد فرهنگی است گفت: با عرضه محصولات مناسب زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه كودك و نوجوان در مسیر صحیح قرار می‌گیرد.
زاهدی با اشاره به این‌كه تمام كالاهایی كه در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های كانون استان عرضه می‌شود دارای پیوست فرهنگی هستند خاطر نشان کرد: فعالیت‌های مراكز كانون پیوست فرهنگی كالاهای عرضه شده است.
وی افزود: كانون به عنوان مرجع تخصصی كتاب كودك تلاش می‌كند با مدیریت صحیح عرضه كتاب و محصولات فرهنگی دسترسی كودكان و خانواده‌ها به این محصولات را آسان كند.
زاهدی در ادامه همچنین با اشاره به این‌كه میزان ارتقائ عرضه محصولات داخلی به اشتغال و چرخیدن چرخ‌های تولید كمك می‌كند گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یكی دیگر از اهداف توسعه فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های كانون در استان است.
وی با تاكید بر این نكته كه هدف كانون استان از عرضه محصولات فرهنگی، فروش به هرقیمت نیست گفت: به دنبال یك كاربست و فضاسازی فرهنگی در حوزه كتاب، اسباب بازی، لوازم‌التحریر و سرگرمی برای كودكان و نوجوانان هستیم.
مدیر كل كانون استان در پایان سخنان خود از نماینده مركزی عرضه محصولات و مسوولین فروشگاه ها خواست به موضوع اخلاق فرهنگی در كنار فعالیت اقتصادی توجه ویژه داشته باشند و افزود: واگذاری عرضه به بخش خصوصی به معنی واگذاری در حوزه توزیع كالا است و كانون استان مانند گذشته برنامه‌ریزی‌هایی برای همراهی و حمایت نمایندگان فرهنگی كانون در مراكز فروش انجام داده است.

یعقوب فیضی انهرمعاون اداری مالی كانون استان نیز با تاكید بر اطلاع رسانی مناسب و موثر، تبلیغات و شناساندن محصولات و بازاریابی حرفه‌ای بر اساس توجه به نیاز جامعه هدف ،گفت: بی شك توسعه ارتباطات در سطح سازمان‌ها و جامعه در گسترش عرضه و توزیع محصولات می‌تواند سیرصعودی عرضه را سرعت بخشد.
معاون اداری مالی كانون استان در ادمه از نماینده مركزی عرضه محصولات و مسوولین فروشگاه‌ها خواست با هماهنگی روابط‌عمومی اداره كل كانون استان، راهبرد‌های مناسب اطلاع رسانی را در مسیر شناشاندن محصولات و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی كانون به كارگیرند.
وی در جمع نمایندگان فروش عرضه محصولات فرهنگی بر شناخت نیازهای روز كودكان و نوجوانان و خانواده‌ها تأكید كرد و افزود: نمایندگان فروش، صرفا فروشنده نیستند؛ نمایندگان فرهنگی كانون پرورش فكری در حوزه معرفی و عرضه محصولات بوده و باید با داشتن اطلاعات كافی در مورد كتاب‌ها و محصولات، خانواده‌ها و حتی سازمان‌‌ها را در این مسیر راهنمایی كنند.
فیضی با تأكید بر حفظ برند كانون به عنوان تولید وعرضه كننده تخصصی محصولات فرهنگی گفت: عرضه محصولات مناسب در فروشگاه‌های كانون موجب اعتماد هرچه بیشتر خانواده‌‌ها و سازمان‌ها به این برند می‌شود.
معاون اداری مالی كانون استان همچنین با تاكید بر زیباسازی، به روزرسانی محیطی و یكسان‌سازی فضای فروشگاه‌ها از نمایندگان فروش خواست به عرضه كتاب به عنوان محور تولیدات و محصولات كانون توجه ویژه داشته باشند.
در این نشست سلیمان عزیز انباری به عنوان نماینده مركزی عرضه محصولات فرهنگی در استان معرفی شد.
كانون در حال حاضر با ۸ نمایشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی و ۲۵ مسوول فروش در ارومیه و شهرستان‌های استان، كتاب، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی، سرگرمی‌های سازنده و كتاب‌های كانون زبان ایران را به دست مخاطبان‌ می‌رساند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =