معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ازپرداخت غیرحضوری ۹۷ درصدی قبوض برق در استان خبرداد.

مهندس حسین شمسی بابیان اینکه درصد پرداخت غیرحضوری قبوض برق در استان به ۹۷ درصد طی ۴ماهابتدایی سال جاری رسیده است ،گفت: هم اکنون بسترهای لازم در راستای پرداخت غیرحضوری قبوض برق از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز ، وب سایت شرکت ، سامانه شهاب با شماره تلفن ۱۲۱ در استان و سامانه ملی ۱۵۲۱ در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان فراهم است و از مشترکان عزیز درخواست می‌شود نسبت به پرداخت به موقع و غیرحضوری قبوض برق خود اقدام و این شرکت را در راستای ارتقای خدمات و تامین برق پایدار و مطمئن به ذینفعان یاری کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با هدف قانونمند کردن این انشعابات، کاهش تلفات، پایدارسازی شبکه و توزیع برق مطمئن انجام می‌شود، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تلفات در شبکه برق، انشعابات غیرمجاز در بخش توزیع است که در این راستا در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۵۱ انشعاب غیرمجاز جمع آوری شده و ۲۵۳ مورد از آنها به انشعاب قانونی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکان استان ۶۸۸ هزار و ۱۱۵ مشترک است افزود: طی ۴ماهه سال جاری، ۴هزار و۷۰۰ مشترک به مشترکان برق استان افزوده شده است.

مهندس شمسی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نصب کنتورهوشمند اجرا و تاکنون یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور برق مصارف دیماندی از جمله کشاورزی به کنتورهوشمند قرائت از راه دور تجهیزشده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مکاتبه با صنایع بدهکار، ارگانهای دولتی ، ارتباط تنخواه و اعتبار توزیع برق شهرستانها با درصد وصول مطالبات و استفاده از راهکارهای قانونی را از اقدامات اجرایی جهت وصول مطالبات دانست.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =