ماجرای ثبت فدراسیون فوتبال در سازمان ثبت شرکت‌ها حسابی جنجالی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فدراسیون فوتبال را مهدی تاج و دوستانش ثبت رسمی در سازمان ثبت شرکت ها کرده اند، آن هم بعد از حدود 100 سال! نکته اما این است که به جای اعضای هیات رئیسه فدراسیون دو اسم در لیست موسسین وجود دارد که گفته شده از کارمندهای فدراسیون هستند. این اتفاق حسابی جنجال به پا کرده است. مهدی تاج که تلفن همراهش خاموش بود. بقیه اعضای هیات رئیسه هم خیلی در جریان نیستند. به طوری که بعد از انتشار این خبر، شیعی، مدیرعامل پیکان، خودش هم شوکه شده و تماس گرفته با چند نفر تا بداند دلیل اینکه اسمش در لیست موسسین نیست، چه معنایی دارد و آیا تخلفی انجام کرفته است؟

ماجرا اما این بوده که از زمان نگارش اساسنامه جدید بعد از تعلیق، برای اینکه فدراسیون شکلی خصوصی بگیرد و بتواند فعالیت اقتصادی بکند، باید ثبت می شده تا هم صاحب کد اقتصادی شود و هم شناسه ملی. 

کاری که در 8 سال علی کفاشیان اتفاق نیفتاد و تاج هم در سال دوم ریاستش به دنبالش رفت. اینکه چرا دنبالش رفته را برایش دلیلی پیدا کرده بوده است. آنها اخیرا می خواستند اتوبوس تیم ملی را پلاک کنند اما چون شناسه ملی نداشتند و به رسمیت شناخته نمی شدند، این اجازه را به سختی گرفتند و خیلی از فعالیت های دیگر مالی شان هم چنین مشکلی داشته است. همین باعث شده که آنها فدراسیون را ثبت کنند تا اقلا بتوانندصاحب آن شناسه ملی شوند.

دو اسمی هم که شناخته شده نیستند هم احتمالا نمایندگان اداره مالی و حقوقی فدراسیون فوتبال هستند که پیگیر ماجرای ثبت فدراسیون شده اند تا اقلا تاج دیگر مشکلی برای سند زدن اتوبوس تیم ملی نداشته باشد!

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =