تیم کوک در ششمین سالگرد فوت استیو جابز در توئیتی گفت: امروز یادی می‌کنیم از استیوکه هنوز با ما است و الهام بخش ما است. محصولی شگفت‌انگیز خلق کن و به نمایش بگذار!

 

به گزارش خبرآنلاین، پنجم اکتبر 2011 بود که دنیای آی تی بزرگ مرد خود را از دست داد. استیو با سرطان پانکراس مبارزه کرد اما هر روز که می‌گذشت ضعیف‌تر از قبل می‌شد. 24 آگوست 2011 استعفا داده و تیم کوک را جای خود به عنوان مدیر اجرایی منصوب کرد. بار دوم بود که به این سمت منصوبش می‌کرد. بار قبل در ژانویه 2009 به دلیل بیماری تیم کوک را جایگزین خود کرد تا کمپانی را قدم به قدم جلو ببرد.

بسیاری از کارشناسان تیم کوک را جانشین مناسبی برای تیم کوک می‌دانند که با دانستن زنجیره تامین و مدیریتی آگاهانه توانسته راه استیو جابز را با کمی تغییر ادامه دهد.

البته برخی نیز وی را نامناسب دانسته و کاهش نوآوری در اپل را دلیل آن ذکر می‌کنند چرا که آنها دوست دارند اپل هر سال تخم طلا کند که چنین نیست.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
    29 1
    بیس اندیشه استیو جابز در اپل ماندگار شد یعنی نواوری و محصولی متفاوت. اما واقعا انسان در هر جای کره خاکی می تونه نواوری داشته باشه و حالا کار برای اپل سخت شده و انتظاری که از اپل داریم را در سایر کمپانی ها می بینیم. کمپانی های دیگه گوشی دارند اما اپل همه چیز و این کار را سخت تر می کند