مرکز جامع سرطان در همدان راه‌اندازی می‌شود

رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان گفت: مرکز جامع سرطان به همت بنیاد خیریه مرحوم فرشچیان در همدان راه‌اندازی می‌شود، که با راه‌اندازی این مرکز علاوه بر درمان بیماری، پژوهش‌های لازم نیز برای بررسی علل سرطان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر محمدصادق صبا، که در مجمع خیرین سلامت استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: در چند سال گذشته نیاز استان به راه‌اندازی مرکز جامع سرطان و ارائه خدمات به بیماران سرطانی همدان و منطقه غرب، مشهود بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مرکز جامع سرطان در همدان علاوه بر درمان پژوهش‌های لازم برای بررسی علل سرطان در کشور و خارج از کشور نیز انجام می‌شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان اظهار داشت: آموزش، پیشگیری، درمان و پیشگیری از عوارض درمان سرطان، نیاز به مرکز جامع سرطان دارد که خوشبختانه مدیران ارشد استان این نیاز جامعه را به خوبی متوجه و در این جهت قدم برمی‌دارند.

دکتر صبا با یادآوری اینکه خانواده مرحوم محمدعلی فرشچیان قول کمک در راه‌اندازی مرکز جامع سرطان همدان را داده‌اند، گفت: ضمن اینکه از اقدامات خیرخواهانه مرحوم فرشچیان و خانواده ایشان در همدان تشکر می‌کنیم امیدواریم، اگر قرار است هزینه 70 درصد احداث این مرکز را خانواده مرحوم فرشچیان پرداخت کنند 30 درصد راه‌اندازی را نیز مردم خیرخواه استان همدان کمک کنند.

وی تاکید کرد: باید افراد توانمند جامعه را به سمت‌وسوی استفاده از بیمه تأمین اجتماعی هدایت کنیم که در صورت کهولت سن و ازکارافتادگی از مزایای بیمه خود استفاده کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =