معرفی 16 ایده‌تاب برتر صنعت نساجی و فرش

رئیس مرکز علمی کاربردی فرش ایران برگزاری ایده تاب را در واقع ایجاد حلقه‌ اتصال بین دانشگاه و صنعت تلقی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی این ایده تاب‌ها ادامه یابد تا شاهد بروز استعدادهای بهتری باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید لندران در ایده تاب نساجی و فرش دانشگاه علمی و کابردی فرش ایران با بیان اینکه ایده تاب رویدادی است که در آن به افراد فرصت داده می‌شود تا در فضایی مناسب ایده‌های نوآورانه خود را بیان کنند، اظهار داشت: ایده تاب محلی برای اشتراک گذاری تجربیات و خلاقیت‌های مورد علاقه و شوق برانگیز و نقطه نظرات منحصر به فرد است.
وی با بیان اینکه ایده تاب اهدافی مانند ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی را دنبال می‌کند، افزود: این برنامه باعث می‌شود تا افراد توان ارائه ایده‌های خود را تقویت کنند و با شکستن سد محافظه‌کاری در راستای توسعه نقش علمی کاربردی تاثیر بسزایی داشته باشند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرش ایران با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی حامی دانشجویان سراسر کشور برای ایجاد فضاهای کسب و کار است، ابراز داشت: این امر با توجه به نقش داوری و تبدیل ایده به ثروت با توجه به اصل 44 قانون اساسی در دستور کار دانشگاه علمی کاربردی فرش ایران سپهر قرار گرفته است.

وی رشد و توسعه صنعت نساجی را از جمله اهداف فعالیت دانشگاه علمی کاربردی فرش ایران عنوان کرد و گفت: این داشنگاه در نظر دارد با تربیت دانشجویانی که به صورت عملی در کنار اساتید مجرب آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند به جامعه صنعت نساجی تزریق کند تا شاهد تحولات عظیمی در این عرصه باشیم.

لندران برگزاری ایده تاب را در واقع ایجاد حلقه‌ اتصال بین دانشگاه و صنعت تلقی کرد و افزود: امیدواریم با همکاری ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی این ایده تاب‌ها ادامه یابد تا شاهد بروز استعدادهای بهتری باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال ایده به ایده تاب نساجی و فرش دانشگاه علمی و کابردی فرش ایران سپهر 15 مهر ماه اعلام شده بود، ابراز داشت: برای این ایده تاب 70 ایده ارسال شد که از این تعداد 16 ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شدند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرش ایران با بیان اینکه برای نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به نفرات چهار تا شانزدهم نیز کارت هدیه اهدا می‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =