نشست هیات رئیسه سازمان لیگ امروز (شنبه) با حضور محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ امروز (شنبه) با محوریت دیدار جنجالی شهرداری ارومیه و پیکان و حواشی مربوط به آرای کمیته انضباطی برگزار شد.

در این نشست که داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال نیز حضور داشت، احمد ضیایی نایب رئیس، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، اسبقیان مدیرکل و ارشدی نماینده دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی ورزات ورزش و جوانان، کریم فروزان رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، خلیل یگانه مجد دبیر سازمان لیگ، امید هاشمی سرپرست تیم سایپا، جمشید حمیدی نماینده رسانه ها، احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و میلاد تقوی رئیس هیات والیبال مازندران نیز حضور داشتند حواشی دیدار شهرداری ارومیه و پیکان مورد بررسی قرار گرفت.

گرچه محور عمده این نشست اتفاقات دیدار پیکان تهران و شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر بود ولی به موضوع هاوش گنبد نیز رسیدگی و مطرح شد.

دلایل بروز این مشکلات و قوانین و مقرراتی که در طول مسابقه و تا قبل از ست پنجم باید رعایت می شده اما از سوی ناظر و داوران لحاظ نشده است نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

بر اساس مباحث مطرح شده در این نشست، باشگاه شهرداری ارومیه می تواند بر اساس قوانین نسبت به آرای کمیته انضباطی نامه ای به کمیته تجدید نظر بزند و اعتراض های خود را اعلام کند.

تا این لحظه هیچ نتیجه در مورد تصمیمات گرفته شده به بیرون درز نکرده است.

گفتنی است بعد از حواشی و جنجال های دیدار شهرداری ارومیه و پیکان، تصمیماتی توسط کمیته انضباطی سازمان لیگ فدراسیون والیبال برعلیه تیم شهرداری ارومیه و همچنین پیکان گرفته شد که با اعتراض مسئولین والیبال آذربایجان غربی و تیم شهرداری و همچنین نمایندگان مجلس گرفته شد که در مهم ترین آن میتوان به صحبت های دیروز فروزان رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی بر علیه سازمان لیگ در برنامه ۱+۵ شبکه شما باعث تشکیل جلسه اضطراری در فدراسیون والیبال شد.

داورزنی:مردم ارومیه و گنبد عزیزند

جمشید حمیدی کارشناس و پیشکسوت والیبال در کانال تلگرامی خود در مورد این جلسه و به نقل از داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال نوشت: تاکید فدراسیون جهانی بر تکریم دوستداران ورزش در کشور هاست و ما نیز به احترام مردم ارومیه و گنبد بدهکاری های این دو تیم به بازیکنان، مربیان داخلی و خارجی و فدراسیون نادیده گرفته ایم تا این دو خطه در لیگ برتر حضور یابند اما برخی عوامل با تحریک احساسات مردم فدراسیون را حامی تیم های تهرانی می دانند و این درست خلاف نیتی است که اشاره کرده ایم جوانان آمل، گنبد، ارومیه و اخیرا از تیم های خود پیروزی می خواهند و این وظیفه‌ باشگاه هاست که خواسته آنان را بر آورده سازند نه اینکه فدراسیون را مسبب اصلی باخت های خود بدانند در بازی ارومیه - پیکان داوران و ناظران مقصر بودند و اگر لازم باشد باید تا آخر فصل محروم شوند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =