ساماندهی سهمیه سوخت بر اساس پیمایش در ناوگان درون شهری

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز از ساماندهی سهمیه سوخت بر اساس پیمایش در ناوگان درون شهری خبر داد و گفت: سهمیه سوخت ناوگان دیزل بار و مسافری درون و برون شهری که در سامانه ساماندهی سوخت ناوگان مصرف کننده گازوئیل ثبت نام نکند قطع می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، ابوالفضل فانی در جلسه ای که به منظورهماهنگی در خصوص اجرای طرح سهمیه سوخت بر اساس پیمایشی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیات وزیران مقرر شد، توزیع سوخت گازوییل برای ناوگان حمل و نقل عمومی براساس پیمایش انجام شود.
وی افزود: به منظور بررسی روند اجرای طرح سهمیه سوخت بر اساس پیمایش که از چندی قبل توسط مراجع کشوری به استان ها ابلاغ شده است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز افزود: در این راستا نشست مشترکی با حضور مسئولین ترافیک شهرداری های تابعه استان، شرکت پالایش پخش فرآورده های نفتی در استانداری البرزبرگزار شد.
وی افزود: در خلال این نشست شهرداری های استان به ارائه گزارش تفضیلی پیرامون اقدامات صورت گرفته در شهرهای خود جهت انجام ثبت نام متقاضیان ناوگان دیزلی را ارائه کردند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری البرزتصریح کرد: در این نشست مقرر شد هماهنگی های لازم جهت اطلاع رسانی متقاضیان به منظور ثبت نام در این طرح از طریق رسانه های جمعی صورت پذیرد.
لازم بذکر است در صورت عدم ثبت نام خودروهای مشمول این طرح سهمیه سوخت این دسته از وسائط نقلیه قطع شده و هزینه سوخت گیری آنها به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =