بازدید مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از تعاونی آموزشی کوثر زهرا

به مناسبت یوم الله 13آبان ، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به همراه جمعی از روسا و کارشناسان بخش تعاون و با همت واحد ترویج از تعاونـی آموزشی خدماتی دبیرستان کوثر زهرا بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی محمد تقی آبایی با حضور در کلاس های درسی در جمع دانش آموزان ضمن گرامی داشت روز 13 آبان و روز دانش آموز با اشاره به وقایع این روز که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران شد و گفت: حوادث این روز در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده اند. تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343و در 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اندو نقشی ویژه در به ثمر رساندن وادامه حیات طیبه و پربرکت انقلاب اسلامی در سراسر جهان ایفا کرده اند، الگویی ممتاز برای ملت های ستمدیده ومظلوم سراسر جهان در مبارزه با طاغوت ومستکبران است. آبایی در ادامه با طرح پرسش و پاسخ از دانش آموزان در خصوص اتفاقات این سه رویداد تاریخی وقایع این سه روز و ارزش آن را یاد آور شد.

وی ادامه داد : بی شک تداوم و صلابت انقلاب اسلامی که حاصل جانبازی ها و رشادت های فرزندان این مرز و بوم در جبهه های حق علیه باطل بوده است، با اراده و حضور همیشه در صحنه امت اسلامی که انقلاب را با عمق وجود باور دارند، تضمین خواهد شد.

در این بازدید مدیر کل تعاون کار و هیئت همراه گل و هدیه به دانش آموزان اهدا کردند. شایان ذکر است دبیرستان غیر انتفاعی کوثر زهرا از سال 1374 فعالیت خود را در قالب شرکت تعاونی خدمات آموزشی آغاز کرده و هر ساله بیش از 100 الی 130 دانش آموز در آن به تحصیل مشغول می باشند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =