«قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» روی دیوار می‌رود

نمایشگاه عکس «قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» برای بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه عکس «قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» با هدف احترام به نگاه مخاطبان سینمای ایران و سهیم شدن در دیدگاه بازدیدکنندگان نسبت به موزه سینما برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه عکس‌هایی که توسط بازدیدکنندگان با محوریت موزه سینما و طبیعت در ۲ فصل پاییز و زمستان گرفته شده با حضور هیات انتخاب متشکل از سه کارشناس در حوزه سینما، عکاسی و مستندسازی مورد بررسی قرار می گیرد و پس از انتخاب نهایی، عکس های چاپ شده و آثار منتخب به شکل غیر رقابتی در گالری سینماتوگراف برای عموم به نمایش گذاشته می شود.

علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می توانند حداکثر ۶ قطعه عکس منتخب خود را با موضوع تعیین شده به بخش روابط عمومی موزه سینما ارسال کنند.

شرایط حضور در نمایشگاه:

 شرکت در این نمایشگاه محدودیت سنی ندارد و علاقمندان می توانند با امکانات موجود مانند تلفن همراه و یا دوربین‌های عکاسی آثار خود را ارسال کنند.

جهت بالا بردن کیفیت عکس ها، هنگام عکاسی با تلفن همراه، از تنظیمات موجود در گوشی استفاده کنید و خواهشمند است لطفا از ارسال عکس هایی در قالب یادگاری و خانوادگی خودداری شود. ضمن اینکه آثار در ابعاد ۴۵ در ۳۰ چاپ خواهد شد.

لازم به توضیح است که علاقمندان از تاریخ اعلام فراخوان تا ۲ ماه (آذر و دی) فرصت دارند عکس های خود را ارسال کنند. پس از ارسال، آثار مورد بررسی قرار می گیرد و نمایشگاهی از عکس های منتخب بازدیدکنندگان به شکل غیر رقابتی در بهمن ماه در گالری سینماتوگراف برپا می‌شود.

58244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =