شهرداری تهران اعلام کرده برای جلوگیری از مشکلاتی که واحدهای صنفی مزاحم به وجود می‌آورند، اقدام به بازرسی و کنترل مستمر صنوف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها کامنت مخاطبان در سرویس مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفته است. (اینجا)؛ (اینجا)، (اینجا)، (اینجا) و (اینجا)
در این راستا معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 تهران خبر داد شهرداری بازبینی و کنترل مستمر واحدهای صنفی دارای آرای بند 20 ماده 55 شهرداری ها (مشاغل مزاحم و اصناف آلاینده) را در دستور کار قرار می دهد.
امیر رشیدی ضمن اعلام این خبر با اشاره به تلاش برای رفع اغتشاشات و کاهش آلودگی های زیست محیطی با اجرای مستمر طرح بازبینی و کنترل واحدهای صنفی دارای آرای بند 20 گفت: از ابتدای سال جاری با نظارت بر واحدهای صنفی، 255 فقره اخطار به واحدهای صنفی دارای مزاحمت های شغلی صادر شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید برثبت شکایات مردمی از مشاغل مزاحم از طریق تماس با سامانه 137 گفت: بازبینی، کنترل و به روز رسانی بالغ بر 960 پرونده دارای آراء بند 20، صدور اخطار برای واحدهای صنفی ناامن با موضوع عدم رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی، نظارت و کنترل بر عملکرد میادین میوه و تره بار، تعطیلی 14 واحد کارگاه مزاحم، ساماندهی دستفروشان و ... از دیگر اقدامات در سال جاری است.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =