وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به حضور رسول خادم در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی امیدواریم مشکلات درباره علیرضا کریمی حل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از برگزاری جلسه با رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، درباره کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول که برای پیگیری پرونده مربوط به علیرضا کریمی ایجاد شده گفت: با توجه به کار گروهی که تشکیل شده است، ما باز هم تحت فشار زیادی هستیم و این مسئله در کمیته بین‌المللی المپیک در حال پیگیری است. ما کارگروهی با حضور همه وزارتخانه‌های مسئول در ارتباط با این موضوع تشکیل دادیم تا ببینیم چه اقداماتی می ‌توانیم انجام دهیم.
سلطانی فر ادامه داد: البته همه این‌ مسائل به هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی برمی ‌گردد که با توجه به حضور رسول خادم در هیات رییسه اتحادیه جهانی امیدواریم خادم گفتگو های لازم را در این اتحادیه ادامه دهد و از تعلیق کشتی ایران جلوگیری کند. بخش‌های دیگر نیز که به این موضوع ارتباط دارند، پیش ‌بینی‌های لازم را انجام می دهند، اما در هر صورت ما تحت فشار زیادی هستیم.
پس از اینکه علیرضا کریمی کشتی گیر آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران مقابل حریف روس خود در رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان بصورت عمدی شکست خورد تا مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نرود، همین امر با توجه به بازتاب جهانی که داشت،با حساسیت ویژه کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی مواجه شده است و حتی صحبت از تعلیق کشتی ایران و محرومیت کریمی و کادر فنی تیم ملی نیز به گوش می رسد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لرستانی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    10 5
    بهتر است برای مقابله با اسرائیل یک راهکار بی دردسر برای ورزش کشور پیداشود