فرمانده انتظامی استان البرز بر اهمیت نظم و انضباط در کلانتری‌ها تاکید کرد و گفت: تولید امنیت در سایه نظم و مدیریت انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین - البرز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامرانی صالح موضوع آموزش را در سطوح مختلف مورد اهمیت قرار داد و تصریح کرد: به کارگیری آموزش در تمامی ماموریت‌های انتظامی ضریب موفقیت را افزایش می‌دهد.

وی توجه به قانون گرایی در برخورد با متهمان را از دیگر نکات مهم عنوان کرد و افزود: رعایت ضوابط و مقررات قانونی بسیار اهمیت دارد و نیابد فراتر از آن قدم برداریم.

فرمانده انتظامی استان البرز نظم و انضباط را لازمه یک پلیس مقتدر دانست و گفت: کلانتری‌ها ویترین پلیس هستند و واحدهای انتظامی در سایه نظم می‌توانند به وظیفه خود برای تامین امنیت دست یابند و تولید امنیت در سایه نظم و مدیریت انتظامی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: تقویت روحیه دین باوری در کارکنان از دیگر نکات حائز اهمیت است چرا که خدمت خالصانه در پرتو دین باوری صورت می‌پذیرد.

سرهنگ کامرانی صالح آمادگی فیزیکی کارکنان انتظامی را برای خدمات‌رسانی بهتر ضروری دانست و گفت: تمامی ماموران پلیس باید انجام تمرینات ورزشی را جدی بگیرند چرا که پلیسی که دارای جسم سالم و آماده باشد می‌تواند با روحیه خستگی ناپذیر به انجام ماموریت‌ها بپردازد.

هدف اصلی پلیس مردم داری و مردم محوری است

سرهنگ کامرانی صالح ادامه داد : دیروز پلیس در مقابل مردم بود، اما امروز مردم هدف اصلی پلیس بوده و پلیس یار و یاور و در کنار مردم است.

فرمانده انتظامی استان البرز هدف اصلی پلیس را مردم داری و مردم محوری بیان داشت و گفت: برای رسیدن به این منظور پلیس باید صداقت، اعتماد سازی در مردم، اخلاق نیکو، شجاعت و جسارت و نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهد زیرا یک پلیس با اخلاق ، شجاع و منظم می تواند موجب دلگرمی مردم و افزایش اعتماد آنها به حافظان امنیت در جامعه شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =