کوچ زود هنگام نازیبایی‌ها از سیمای شهر کرج

شهرداری کرج در راستای زیباسازی منظر شهری و حذف آلودگی های بصری همچنین جلب رضایت شهروندان اقدام به اجرای طرح پاکسازی معابر در سطح مناطق کرج کرده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، مناطق 10 گانه شهرداری، اقداماتی را در قالب طرح پاکسازی معابر و حفظ و حراست از محیط زیست انجام داده است که این اقدامات در منطقه 1 شهرداری کرج، شامل رفت و روب، لایروبی، شستشو و معابر عمومی، جداول و پست های برق بوده است.
منطقه 5 شهرداری نیز اقداماتی شامل شست و شوی جداول و تابلوهای ترافیکی به ویژه در بلوارهای باغستان و هوشیار و خیابان درختی کرده است. همچنین در این منطقه 600 بنر غیر مجاز جمع آوری شد.
نیروهای خدمات شهری منطقه 6 شهرداری کرج در اجرای طرح پاکسازی معابر با به کارگیری 30 نیروی انسانی اقدام به پاکسازی و شست وشوی جداول و تابلوهای خیابان های حیدرآباد، باغستان، حاشیه اتوبان و شهرک یاس کرده است.
در منطقه 8 نیز با استفاده از نیروهای خدمات شهری خود اقدام به پاكسازى و شست وشوى بلوار مولانا وخيابان هاى اردلان وبلوار طالقانى ونورالشهدا و پل شهداى روحانى کرده است.
منطقه 9 شهرداری کرج، در اجرای طرح ویژه پاکسازی، شستشوی معابر ،مخازن و سطل های مکانیزه، تنظیف معابر، نظافت وجمع آوری خاک ونخله، امحای پوستر وتراکت، جمع آوری زوائد بصری غیر مجاز جداول و جوی های سطح شهر با به کار گیری تعداد 20 نفر کارگر، ماشین آلات مکانیزه، تانکر آب، خاور دو دستگاه و یک دستگاه واترجت در سطح منطقه صورت گرفته است.
گفتنی است این طرح در خیابان شهید بهشتی از میدان کرج تا چهار راه طالقانی و از میدان شهدا به میدان توحید و از میدان توحید حدفاصل بلوار بلال و شهدا، دانش آموز تا میدان مادر تقاطع غیر همسطح مرحوم هاشمی به اجرا درآمده است.
منطقه 11 شهرداری کرج، نیز با به کارگیری 30 نفر گارگر و استقاده از ماشین آلات سنگین و سبک به تعداد 4 دستگاه اقدام به جمع آوری زباله در محدوده حصار، کلاک نو، خلج آباد کرده است، همچنین با استفاده از دو دستگاه واترجت اقدام به شست شوی جداول در خلج آباد و بلوار شورا و پل کلاک و پل حامی و دیوار های سنگی و نرده های بیلقان کرده است.
در منطقه 12 شهرداری کرج، این طرح به منظور پاکسازی، نظافت و شستشو و ایجاد زیبایی های بصری در سطح منطقه 12 اجرای شد همچنین جمع آوری بنرهای غیرمجاز، شستشوی زیرمخازن بلوار ارم، جدول شور بلوار ارم، لایروبی جوی خیابان نجات اللهی، رفت و روب جاده ماهدشت، شستشوی سبد زباله، جمع آوری خاک و نخاله بلوار ماهدشت، شستشوی جداول جاده ماهدشت، رفت و روب و جمع آوری نخاله های نخاله های ساختمانی از جمله این اقدامات می باشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =