آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور

همراه اول با دو سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت می کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام ۲۰۱۷» خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، همراه اول در «ایران تلکام۲۰۱۷» با شعار «یه همراه هوشمند، برای فردایی بهتر» در سالن های اختصاصی ۷، A۲۵ و فضای باز، با رویکرد ارائه خدمات نسل های ۳ ، ۴ و ۴.۵ تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه می کند.

همراه اول، به عنوان اپراتور پیشرو در حرکت به سوی 5G در کشور، با اختصاص فضایی برای تجربه سرویس ها و بخصوص نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه، معرفی بسته های جدید نوترینو، معرفی و تست فناوری 5G با همکاری شرکت نوکیا و آزمایشگاه شبکه های مخابراتی نرم افزارمحور دانشگاه صنعتی شریف و نمایش خودروی خودران بر بستر این شبکه، معرفی و نحوه استفاده از فناوری VoLTE (تماس صوتی بر بستر نسل ۴)، تلفای همراه اول (WiFi Calling)، ارائه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور، آموزش و نحوه فعال سازی اینترنت همراه، معرفی و ثبت نام ترابرد شماره تلفن همراه (MNP)در نمایشگاه حضور دارد.

معرفی باشگاه فیروزه ای، معرفی سامانه خدمات الکترونیکی «همراه من»، ارائه کلیه خدمات همراه اول در نمایندگی مستقر در نمایشگاه، معرفی باشگاه کانال های حضوری، برگزاری کارگاه های آموزشی، معرفی سرویس های رومینگ، تعویض سیم کارت به یوسیم، معرفی سامانه شارژ #۱*، رونمایی از سرویس IPTV، معرفی سامانه ۹۰۹۰ برای هواداران تیم های ملی فوتبال، سرویس ورزش اول، سرویس اپ شطرنج با همکاری فدراسیون شطرنج و... از دیگر خدمات همراه اول در نمایشگاه امسال است.
اپراتور اول در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی، با خدمات و پلتفورم های هوشمند بیش از ۵۰ محصول باند پهن، بیش از ۳ هزار سرویس پیامکی، حدود ۲۰ خدمت سازمانی، ۱۰۰ سرویس IVR و همچنین سرویس های متنوع بر بسترUSSD ، تور مجازی و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری ایران، بازی های مبتنی بر واقعیت افزوده، سرویس های هواداری در حوزه های ورزش، فرهنگ، هنر و خدمات متنوع دیگر را که با همکاری بیش از ۲۰۰ شرکت متخصص و برتر داخلی و خارجی این حوزه آماده ارائه است، رونمایی و معرفی خواهد کرد.

همراه اول در راستاي حضور پرقدرت در عرصه خدمات هوشمند، جديدترين محصولات و خدمات سازماني در اين حوزه از جمله سرويس خط ويژه سازماني، چتر ديتاي سازماني، شماره مجازي و سرويس و تبليغات هوشمند مبتني بر مكان لحظه اي را براي نخستين بار در كشور ارائه مي كند. همچنين راهكارهاي نوين در حوزه هوشمندسازي و اينترنت اشيا از جمله شهر هوشمند، خودرو خودران، خوانش و مانيتورينگ هوشمند كنتورها و مديريت ناوگان حمل و نقل نیز در این نمایشگاه معرفي و در معرض دید عموم قرار می گیرد. شایان ذکر است در راستاي ايجاد بهترين تجربه مشتري، سامانه خدمات همراه سازماني (ecare) و سامانه فروش اقساطي سازماني نيز ارائه مي شود.

برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان و سریع مشترکین همراه اول به انواع محصولات و خدمات از جمله ارائه و معرفی و فروش نقدی و اقساطی مودم های همراه، معرفی درگاه های مستقیم فروش، رونمایی از رنج جدید شماره های همراه اول در سامانه گلچین، ارائه سیم کارت انارستان با هدف پاسخ به نیازها و خواسته های کودکان و نوجوانان، معرفی سیم کارت های جدید طرح ۱۰۰۰، معرفی روش های خرید شارژ الکترونیکی، معرفی فروشگاه الکترونیکی همراه اول، معرفی گوشی های پشتیبان کننده تکنولوژی G۴.۵ و VoLTE، برگزاری اختتامیه فروش سیم کارت های رند خیریه، معرفی سایت حراج و فروش تلفنی، رونمایی از گوشی های جدید و رونمایی نمایشگاهی ازeSIM که همراه اول برای اولین بار در ایران ارائه کرده است، از دیگر برنامه های اپراتور اول در نمایشگاه ایران تلکام 2017 است.

«حرکت اول»، به عنوان بازوی اجرایی گروه ارتباطات سیار ایران در زمینه سرمایه گذاری و حمایت از کسب و کارهای نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در حمایت، شتاب دهی و سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوآور و نوپا بخصوص با مشارکت دانشگاه های معتبر داخلی را در نمایشگاه ایران تلکام 2017 به معرض نمایش عموم مي گذارد.
معرفی دستاوردهای ارتباطات دیجیتال، صفحات این اپراتور در شبکه های اجتماعی، سرویس های نوآورانه، اقدامات صورت گرفته در حوزه مسؤولیت اجتماعی(CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، جذب و استخدام، تعالی سازمان، مسابقه و سرگرمی از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه عنوان شده است.

همراه اول همچون سال های گذشته، امسال نیز برای تعامل بهتر با خبرنگاران، در سالن اختصاصی اصلی خود (سالن۷)، «اتاق خبر» در نظر گرفته است. همچنین مدیران این اپراتور در روزهای برگزاری نمایشگاه با مصاحبه های اختصاصی و حضور در نشست های خبری، پاسخگوی رسانه ها خواهند بود.
علاقمندان می توانند از روز آغاز نمایشگاه، صفحه ویژه این رویداد بزرگ مخابراتی را در پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مشاهده کنند.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، ۲۴ تا ۲۷ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ با حضور بیش از ۲۲۵ شرکت داخلی و ۹۳ شرکت خارجی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717455

برچسب‌ها