ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره خبر ممنوعیت بازدید دانش‌آموزان از گلزار شهداء پرداخت.

سیدمحمد بطحایی صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت به ارائه توضیحاتی درباره حواشی ایجاد شده در همدان نسبت به بازدید دانش‌آموزان از گلزار شهدا پرداخت و گفت: همانطور که در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در این باره آمده، در دستورالعمل آزمایشی وزارت آموزش و پرورش کم دقتی صورت گرفته و به جای استفاده از واژه آرامستان‌ها از واژه گلزار شهداء استفاده شده است.

وی گفت: منظور از این دستورالعمل منع حضور دانش‌آموزان کلاس‌های اول و دوم دبستان و همچنین پیش دبستانی‌ها در آرامستان‌ها بوده چرا که متخصصان حوزه علوم تربیتی تاکید نمی‌کنند کودکان خردسال و کودکستان‌ها در این محیط‌ها حضور یابند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از آنجایی که این دستورالعمل آزمایشی بوده و تا اسفند ماه اجرا می‌شود، در دستورالعمل تکمیلی که برای سال 97 صادر خواهد شد، این موضوع تصحیح می‌شود.

بطحایی اظهار کرد: در این دستورالعمل آمده کودکان خردسال، کودکستانی‌ها و دانش‌آموزان کلاس اول و دوم ابتدایی در برخی مراکز درمانی و بهداشتی و آرامستان‌ها حضور نیابند.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    21 1
    به نظر من کلیه مسئولین هفته ای یکبار باید بر مزار شهدا حاضر شوندتا در طول هفته خجالت بکشند از این همه دعوا با یکدیگر ودهن به دهن با یکدیگر وضمنا به وضعیت جیب های خودشان هم بعد از انقلاب هم قبل از انقلاب بیندیشند وبدانند مردم حافظه شان قوی است وچیزی را فراموش نمی کنند انها هم خودشان را فراموش نکنند درود به تمامی شهدا وجانبازان عزیز وخانواده های صبور ومحترمشان ودرود به رهبر عزیزمان