۰ نفر
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
آخر هفته برفی در همدان

کارشناس ارشد اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از روز پنجشنبه هفته جاری آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با ریزش برف و بارش باران و وزش شدید باد خواهد بود.

نادر پیرتاج همدانی، کارشناس ارشد سازمان هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف، گاهی با افزایش ابر و وزش باد و از روز چهارشنبه در برخی از نقاط بارش پراکنده، وزش باد شدید و از اواخر وقت بارش باران پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: شامگاه چهارشنبه تا صبح روز جمعه با شروع بارش ها در محورهای ارتباطی استان احتمال لغزندگی، یخ زدگی و مه آلودگی و در مناطق جنوبی احتمال رگبار و تگرگ وجود دارد.

پیرتاج یادآور شد: با خروج موج بارشی از استان در روز جمعه دمای هوا به طور محسوس و بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد و این روند تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهدداشت.

وی کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته را 9 درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر را نیز 9 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته با 11 درجه سانتیگراد زیر صفر مربوط به کبودرآهنگ گزارش شده است و بیشترین دمای ثبت شده در این مدت نیز مربوط به اسدآباد با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =