ایران نوشت: شانزدهم شهریور سال گذشته، آتش‌سوزی در کنار سطل زباله‌ای در محله ارامنه بازار به پلیس و آتش‌نشانی گزارش شد.اما پس از اطفای حریق، جسد نیمه سوخته مرد جوانی پیدا شد و بررسی‌ها نشان داد او پیش از آتش‌سوزی هدف چاقو قرارگرفته است.

پس از حضور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی درمحل و تحقیقات مقدماتی مشخص شد قربانی جنایت جوان 25 ساله‌ای به نام «میثم» است که در یکی از کارگاه‌های نزدیک محل حریق، کارگری می‌کرده و کسبه محل نیز بخوبی او را می‌شناختند.

در ادامه تحقیقات، مرد جوانی به نام «بهنام» به اتهام قتل دستگیر شد تا اینکه در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من با حسن اختلاف داشتم. شب حادثه به مغازه‌اش رفتم و برای شام آنجا بودم. من 2 دوغ یک نفره از مغازه خریده بودم اما زمانی‌که مشغول خوردن غذا بودیم، متوجه شدم او داخل دوغ‌ من چیزی ریخت. در غفلت او، دوغ‌ها را جابه‌جا کردم و با هم بیرون رفتیم. ساعتی بعد وقتی لباس هایم را عوض کردم متوجه شدم او روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد.

متهم 26 ساله که منکر آتش زدن جسد مقتول بود، ادامه داد: بعد از این اتفاق، جسد حسن را به خرابه‌های کنار مغازه و یک سطل آشغال منتقل کردم و رویش آشغال و ضایعات ریختم اما نمی‌دانم چه کسی جسد را آتش زده است.

پس از این اعتراف، صبح دیروز متهم از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور قاضی غفاری -مستشار-انتقال یافت. در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص قاتل شدند و سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهام قتل گفت: من تحت فشار بازجویی‌های کارآگاهان اداره آگاهی مجبور به اقرار شدم و اتهام‌ام را قبول ندارم. من میثم را نکشتم.پس از پایان اظهارات متهم قضات وارد شور شدند تا بزودی حکم‌شان را صادر کنند.

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =