پندار توفیقی دبیر هیات مدیره استقلال این روزها باعث به وجود آمدن حواشی زیادی در استقلال شده است.

زاوش محمدی: در دل برنامه عجیب و غریب نود دوشنبه شب و حرف‌هایی که طرح شد ، پندار توفیقی در دفاع از خود پیامکی به عادل فردوسی پور زد. او متنی نوشته بود درباره اینکه چرا این همه عکس با بازیکنان جدید استقلال گرفته است. 
خود را یک تحصیلکرده در مقطع دکتری معرفی کرده بود. اشاره داشت به سوابق کاری خود در شرکت‌های نفتی و کسب و کار موفقش. توفیقی که حالا معاون باشگاه استقلال است، همه این‌ها را نوشته بود که نشان دهد چقدر توانمند است. 

اما پندار توفیقی! او سه سال قبل حدودا برای اولین بار در مسیر استقلال قرار گرفت. نسبت خانوادگی دوری با امیررضا خادم دارد و در این باره هم خودش و هم معاون حقوقی وزارت ورزش در گذشته سخن گفته‌اند. اینکه در ابتدا او به عنوان یکی از اسپانسرهای کنسرسیومی که قرار بود هزینه‌های تیم را تامین کنند آمد و خودش می‌گفت قرار است سالی 2 میلیارد به تیم از تجارت نفتی‌اش بیاورد.

او آمد و مشخص نشد آیا این پول را در سال اول داده یا نه اما بعد از مدتی شد بخشی از بدنه باشگاه. دبیر هیات مدیره، مسئول نقل و انتقالات و حالا هم یکی از مدیران اجرایی تیم. فقط در دو فصل اخیر او برای خریدهای تیم چیزی حدود 60 میلیارد تومان تعهد مالی ایجاد کرده است. به خواست کادر فنی و ماموریتی که مدیران تیم به توفیقی داده‌اند، او مذاکرات را انجام داده و قراردادها را بسته است. در همین مدت پرونده‌هایی مثل پروپئیچ ایجاد شده است. بازیکنی با قرارداد دو ساله که سال دومش اصلا اجرایی نشد. یا مسئله خارج کردن نام روزبه چشمی از فهرست بازیکنان سال قبل و یک نیم فصل بازی نکردن این یار جوان.

توفیقی که در آخرین اقدامش، نقشی کلیدی در دلخوری کاوه رضایی و مدیر برنامه‌هایش از آبی‌ها داشته است. او در ابتدای فصل و درحالی که کاوه، این یار کلیدی از عدم دریافت بخشی از مطالباتش دلخور بود، رفتاری با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشت که پرونده حضور کاوه در تیم را به کلی بست.

زمانی که محسن ابراهیمی، وکیل این بازیکن به باشگاه استقلال رفته بود، توفیقی در دل حرف‌هایش با این مدیر برنامه‌ها، سبک حرف زدنش را سوژه می‌کند و دست روی ضعفی می‌گذارد که ادامه مذاکرات با تنها کانال موجود برای نگه داشتن کاوه در استقلال را می‌بندد.

کاوه همان زمان به بلژیک رفت و حالا در شارلوای این کشور می‌درخشد و گل‌های اروپایی هم می‌زند و البته معوقاتش از فصل قبل را هم با شکایت به ای‌اف‌سی، گرفته و استقلال قبل از توافق کامل با این بازیکن نمی‌تواند به مسابقات لیگ قهرمانان امسال برود.

توفیقی که امسال با بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای مثل حیدری، رحمتی، جباری و منتظری قرارداهای دو سه ساله بسته است . حالا این قراردادهای رقم درشت می‌توانند برای تیم، کابوسی در آینده باشند. آنچه افتخاری درباره جباری گفته :«جباری گفته آمدم استقلال تا پولم را بگیرم.» به تعهدهایی درباره باقی این بازیکنان در صورت جای نداشتن در برنامه های آینده باشگاه قرار می گیرد . 

توفیقی که بی‌شک نقشی کلیدی در کنار علیرضا منصوریان در بسته شدن تیم فصل جدید دارد، بعد از اتفاقات 90 عکس پروفایل اینستاگرامش را سیاه کرده بود و در خحیقیت به سوگ تیم نشسته بود، بی‌آنکه صریح به هواداران از نقشش در این اتفاقات بگوید.

خبرآنلاین بیش از دو روز برای نوشتن این گزارش و پرسیدن نظر توفیقی درباره اتفاقات آن جلسه و حرف‌هایی که به این مدیر برنامه‌ها زده شده، وقت گذاشت اما هر بار با پیامک‌هایی از این دست که در جلسه هستم و با شما تماس می‌گیرم پندار توفیقی مواجه شد.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =