حسن یزدانی شکست خورده‌ است ایرادی ندارد،ضربه فنی شده است مشکلی نیست اما آوردن بهانه‌های ابتدایی برای توجیه آن صورت خوشی ندارد.

حمیدرضا یادگار:حسن یزدانی باخت،خیلی هم بد باخت.ضربه فنی شد و تمام اما چه اشکالی دارد؟آیا او انسان نیست و اصلا نباید در هیچ مسابقه ای ب؟پس ازاشکست بخورد؟پس از المپیک و پیروزی مقابل حریف روس حالا دیگر کمتر کسی انتظار دارد که یزدانی روی تشک بازنده باشد.مگر می شود؟پاسخ ساده است،خیر.
اما آنچه شکست او را به سمت و سوی دیگری سوق می دهد بهانه تراشی های بی دلیل است! در اینکه مردم از یزدانی انتظار گرفتن نتایج خوب را دارند شکی وجود ندارد.نه تنها از حسن،بلکه از هیچ کدام از ورزشکاران خودشان در هیچ رشته ای شکست را قبول نمی کنند.
مسئول کمیته پزشکی فدراسیون کشتی پس از ضربه فنی شدن یزدانی مقابل دیوید تایلور خبر داده که دلیل این اتفاق سرماخوردگی شدید و مصرف آنتی‌بیوتیک است که باعث شده تا بدن او دچار ضعف شدید بدنی شود.
یزدانی از روزی که قهرمان المپک شده چند ماه را صرف مراسم های مختلف تقدیر و تشکر و ... کرده است.تمرینات خوبی نداشته است و با توجه به اینکه یک وزن هم بالاتر آمده طبیعی است که آن کشتی گیر سابق نباشد.ضمن اینکه در چند ماه اخیر آنقدر با القاب پهلوان و قهرمان خطاب شده است که...شکست پلی برای پیروزی است و مردم هم به خوبی حسن یزدانی را می شناسند.پس نیازی به بهانه گیری های ساده مثل سرما خوردگی برای توجیه شکست نیست!

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =