راه اندازی اتوبوس دریایی در شورابیل/۳۰۰ نیمکت در شهر اردبیل نصب می شود

حمید لطف‌اللهیان از راه‌اندازی اتوبوس دریایی با مشارکت بخش خصوصی در راستای توسعه منطقه گردشگری شورابیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه از سال ۹۳ وسایل تفریحی بسیاری برای حضور گردشگران در شورابیل فراهم شده است،‌ اظهار کرد: سعی داریم از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

وی گفت: هدف ما این است که با عقد قراراد با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اتوبوس دریایی خریداری شده برای شورابیل از کیفیت مناسب برخوردار باشد تا رضایت مردم جلب شود.

نصب ۳۰۰ نیمکت در شهر اردبیل

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: برای جلوگیری از اغتشاشات زاید بصری ۳۰۰ نیمکت تاشوی جدید در پارک‌ها و معابر شهری برای استراحت موقت شهروندان نصب می‌شود.

لطف‌اللهیان افزود: در اجرای این پروژه از روش BOT و مشارکت سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنیم تا زمینه بهبود سیما و مبلمان شهری فراهم آید.

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از همکاری پزشکان کوچه معصوم شاه در ساماندهی تابلوی مطبشان یادآور شد: با همکاری پزشکان حاذق تابلوها در این کوچه ساماندهی و اصلاح شد.

احداث زمین ورزشی در ۴ منطقه شهر اردبیل

شهردار اردبیل یادآور شد: با مصوبه شورای شهر قرار است ۴ زمین ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل راه‌اندازی شود.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه سه زمین ورزشی روباز و یک سالن سرپوشیده در چهار منطقه شهرداری اردبیل احداث می‌شود، ادامه داد: این زمین‌های ورزشی در پارک وحدت، پارک قزل گول اتوبوسرانی اردبیل و زمین ورزشی در شهرک مخابرات و سه راهی اتوبوسرانی به صورت سرپوشیده سال آینده اجرایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از فعال بودن زمین بدمینتون خبر داد و گفت: در اقدامی بی‌سابقه در شهر اردبیل و برای علاقمندان به رشته بدمینتون دو زمین مهیا شده که برای استفاده علاقمندان فراهم شده است.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود، بیان کرد: زمین ورزشی فوتبال، گلف و بدمینتون در مناطق مختلف استان فعال است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =