اختلاف های به وجود آمده مسی با بارسلونا،شاید او را از فوتبال اسپانیا جدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ستاره آرژانتینی بارسا این روزها بر سر مسائل مالی با اختلافاتی با سران این باشگاه روبه‌رو شده و گفته می‌شود خود را برای نقل مکان به استمفوردبریج آماده می‌کند. این در حالی است که لیونل مسی تمایل زیادی هم برای بازی در لیگ‌ برتر انگلیس دارد.

در اين ميان سران باشگاه بارسلونا برچسب 200 ميليون پوندي را روي ستاره آرژانتيني‌شان قرار داده‌اند اما طبق گفته منابع نزديك به اين بازيكن آرژانتيني، سران كمپاني آديداس كه يكي از اسپانسرهاي اصلي باشگاه چلسي هست، حاضرند براي آنكه مسي را از چنگ كمپاني رقيب يعني نايكي در بياورند، كمك زيادي به باشگاه چلسي در راستاي خريد اين ستاره داشته باشند.

يادگيري زبان انگليسي
سسك فابرگاس دوست صميمي مسي كه همسرش نيز دوستي و ارتباط صميمانه‌اي با همسر مسي دارد، در بازار نقل و انتقالات تابستاني با جدايي از بارسا به چلسي پيوست و همين مي‌تواند راه را براي انتقال سوپراستار تيم كاتالان به تيم لندني هموارتر كند. سسك نيز در تلاش است تا مسي را متقاعد كند كه آينده فوتبالي‌‌اش در استمفوردبريج خواهد بود. طبق گزارش‌هاي منتشره، ليونل مسي مدتي است كه در حال يادگيري زبان انگليسي است و به اين باور رسيده كه پسرش تياگو نيز در لندن مي‌تواند زندگي بهتر و تحصيلات كامل‌تري داشته باشد.

اختلاف
مسي در ماه مي‌ قراردادش را با بارسا تمديد كرد و با كسر ماليات‌ها، درآمد سالانه او در باشگاه كاتالان، حدود 16 ميليون پوند است ولي كريستيانو رونالدو، رقيب شماره يك او در دنياي فوتبال در رئال، سالي 19 ميليون پوند دستمزد مي‌گيرد و اين يكي از اختلافات مسي با باشگاه بارسا عنوان شده است.

دلخوري بابت توجه به نيمار
ستاره آرژانتيني در حال حاضر عنوان برترين گلزن تاريخ رقابت‌هاي لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا را يدك مي‌كشد و در هفته‌اي كه گذشت، با جابه‌جا كردن ركوردهاي موجود، هر دو عنوان را به نام خودش ثبت كرد اما اين‌طور به نظر مي‌رسد كه او از توجهي كه از زمان انتقال نيمار به اين ستاره برزيلي مي‌شود و باعث شده تا كمتر از قبل به او توجه شود، دلخور است و اين نيز يكي از دلايلي است كه او را براي تغيير آب و هوا متقاعد كرده است.

مورينيو- آبراموويچ
پرداخت مبلغي در حدود 200 ميليون پوند توسط سران چلسي براي خريد مسي مي‌تواند بمب بازار نقل و انتقالات باشد و در اين ميان، ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي چلسي نيز تمايل زيادي دارد تا مسي را در تيمش ببيند. خريد مسي، گزينه وسوسه‌كننده‌اي براي رومن آبراموويچ، مالك متمول و روس چلسي نيز خواهد بود و قطعاً او از هرگونه تلاش براي انجام اين انتقال دريغ نخواهد كرد.

تكذيبيه
در حالي كه همه جا حرف از احتمال رفتن مسي به چلسي شنيده مي‌شود، روزنامه اسپانيايي «آ.‌اس» به نقل از اطرافيان مسي همه اين حرف‌ها را شايعه دانسته است. به نوشته اين روزنامه يكي از نزديكان ستاره آرژانتيني با آنها تماس گرفته و گفته: «اين شايعات را روزنامه‌نگاري درست كرده كه هيچ‌كدام از اطرافيان مسي با او حرف نزده‌اند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    48 61
    میگفتن این اقا اندازه اینشتینه اگر اینقدر باهوشه چطور هنوز انگلیسی رو بلد نیست با اون همه سال زندگی تو اروپا
    • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
      25 6
      آخه مگه انیشتن فوتبال بلد بود؟ یاحتی زبانی غیراززبان خودش که انگلیسی بود بلد بود؟ مسی انیشتن فوتباله نه زبان انگلیسی ربطی نداره
    • محمد مهدی A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
      29 6
      چه ربطی داره.مگه خود اینشتین چندتا زبان بلد بود.فقط آلمانی
    • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
      15 2
      اینشتین فقط المانی بلد بود اخیرا دروغ پردازی وارد خون ما شده اینشتین کل اروپا رو گشت چند زبان بلد بود کم مزخرف بگین
  • پرویز IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    15 9
    همه چی که پول نی...رو بورس بودن مهمه...میخان رو بورس بمونن...
  • azad IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    9 2
    خدا کنه مسی به چلسی بره او نجا هم بدرخشه