به گزارش خبرآنلاین، وی با اشاره به اینکه از ٢٨ هزار پرونده موجود در بایگانی این شعبه قریب به ١٧ هزار پرونده توسط همکاران شعبه محلات در ساعات غیر اداری اسکن شده است گفت : تا این مرحله پس از اماده سازی پرونده های بیمه شدگان و مراحل اسکن و ویرایش قریب به ٢٢٠ هزار برگ پرونده در مرحله بهره برداری به صورت الکترونیکی قرار گرفته اند .
رئیس شعبه محلات هدف از اجرای تشکیل پرونده الکترونیک را ارتقاء کیفیت خدمات ، کاهش هزینه ها ، دسترسی سریع به کلیه اسناد و مدارک ، تسریع در پاسخگویی ، عدم دریافت کاغذ و ... عنوان کرد .
46
نظر شما