آکشی روپاریلیا ۱۹ ساله که در سال آخر دبیرستان آژانس آنلاین املاک راه اندازی کرده، عنوان جوانترین میلیونر بریتانیایی را به خود اختصاص داده است. آلن بریتانیایی و هندی تبار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛‌ او با نام مستعار #آلن_شوگر شناخته می شود در وقت ناهار مدرسه شروع به فروش خانه ها بصورت آنلاین کرد.آلن فردی را استخدام کرد که در زمانی که او در کلاس درس بود به تلفن ها پاسخ دهد و ارتباط با مشتریان را حفظ کند تا او بعد از کلاس بتواند با مشتریان تماس بگیرد.

پدر و مادر آلن هر دو کر و لال هستند و آلن مراقب از آنها را هم بر عهده دارد

آلن برای فروش هر خانه مبلغ ۹۹ پوند کمیسیون دریافت می کند. سرمایه گذاران طی چند ماه سهام شرکت (Doorsteps.co.uk) او را خریداری کردند و کمی بیشتر از یک سال پس از تاسیس، این شرکت در حال حاضر ۱۲ میلیون پوند ارزش دارد و ارزش خانه هایی که تاکنون فروخته بالغ بر ۱۰۰ میلیون پوند است.

شرکت آلن اکنون در رده هجدهم بزرگترین شرکت های املاک در بریتانیا قرار دارد. او شرکتش را با وام ۷۰۰۰ پوندی که خانواده اش برایش فراهم کردند تاسیس کرد و در حال حاضر ۱۲ کارمند دارد. برنامه آینده او دو برابر کردن حجم شرکت خود است. آلن گفته است که رمز موفقیت او بکار گرفتن مادران در تجارتش بوده است.

منبع: دیلی میل

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =