استاندار خوزستان در خطاب به مردم: ببخشید

استاندار خوزستان نیز در همایش دولت؛ سمن ها؛ دانشگاهیان و رسانه در خطاب به مردم گفت بابت تعلل در اطلاع رسانی اخیر از مردم عذرخواهی میکنم و با تجهیز هواشناسی استان در آینده نزدیک شاهد چنین اخلال هایی نمی شوید.

استاندار خوزستان نیز در همایش دولت؛ سمن ها؛ دانشگاهیان و رسانه گفت: صحبت های شعارگونه از نماینده دولت نداشته باشیم و باید با همدلی پیش رویم تا به نتایج مطلوبی در حوزه محیط زیست برسیم. مسئله ریزگردها بیش از 10 سال استان را در گیر خود کرده و در ابتدا با منشاء خارجی 90 درصدی و هم اکنون با منشاء خارجی 65 درصدی تبدیل به معظلی برای استان شده است.

غلامرضا شریعتی افزود: در هیچ استانی به اندازه خوزستان دستکاری بشر در جغرافیای طبیعی وجود نداشته است.

شریعتی با اشاره به طرح انتقال آب بهشت آباد توضیح داد: این طرح فقط بر روی کاغذ است و اجرا نشده و به هیچ وجه اجرا نمی شود. همچنین کمیته فنی کاملا آکادمیک تشکیل دادیم که متشکل از اساتید استان و سازمان جنگل های کشور است. سیاست گذاری این کمیته زیر نظر استان و متولی آن وزارت جهاد کشاورزی است.

استاندار همچنین توضیح داد: در شرایط حاظر دنبال مقصر نباشیم و با جدیت بیشتر پیش برویم تا به سرانجام برسیم و تلاش شود اعتماد عمومی بالا رود. باید همه در کنار هم افتخار کنیم خوزستانی هستیم.

شریعتی تاکید کرد: اکنون هر کس باید وظایف خود را به خوبی انجام دهد تا به نتیجه نهایی مثبتی برسیم. راهدارهای هواشناسی استان در آینده بسیار نزدیک توسط شرکت آلمانی مجهزتر و به روزتر می شود و امیدواریم در آینده اطلاعات صحیح تر و دقیق تری از سوی هواشناسی دریافت کنیم.

وی در خصوص تعلل در برخی اطلاع رسانی های استانداری در موقعیت های بحرانی گفت: میپذیرم که در اطلاع رسانی بحران اخیر ناهماهنگی داشتیم. ناهماهنگی از سوی ما بوده و سعی می کنیم در آینده تکرار نشود. فرمانداری ها در این امر ناهماهنگ بودند.

استاندار افزود: دلیل تاخیر در اعلام تعطیلی این است که سازمان ها هر موقع به ما اطلاعات می دهند پس از آن می توانیم تصمیم‌گیری کنیم. تاخیر به علت دریافت دیرهنگام اطلاعات از سازمان ها است‌.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =