۰ نفر
۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سلطانیه، به ریاست فرماندار و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در این جلسه پرویز خالقی فرماندار و رئیس جلسه، تنظیم بازار را در واقع عملیات ورود و دخالت دولت در تنظیم بازار کالاهای اساسی یادآور شد و افزود: انواع کالاهای اساسی به نسبت کشورها و موقعیت مختلف آنان، به صورت متفاوت قلمداد می گردد.
این مسئول افزود: سیاست های چنین ستادهایی بایستی مبتنی بر حمایت از سه قشر تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده باشد و رویکردها به نوعی رقم خورده شوند تا عموم از تصمیمات انتفاع شود.
فرماندار سلطانیه نسبت به تأمین اقلام اساسی و موردنیاز مردم شهرستان طی ایام پایانی سال تأکید داشت و تصریح کرد: در امر توزیع اقلام اساسی در مواقعی چون ایام پایانی سال، نباید تمرکز صرفاً حول مرکز شهرستان محدود گردد، بلکه بایستی این فرآیند را به روستاها نیز تعمیم بخشید.
خالقی با اشاره به اینکه مردم نسبت به چنین اقلامی هم نیاز دارند و هم اعتماد، ادامه داد: متولیان مربوطه بایستی نسبت به توزیع اقلام توسط کسبه ذیصلاح، توجه ویژه ای داشته تا توزیع کالاهایی نظیر برنج، گوشت قرمز و سفید در بین مردم صورت پذیرد و در این باره همچنین نسبت به اطلاع رسانی عمومی درخصوص مراکز عرضه چنین اقلامی تأکید داشت.
وی حضور و فعالیت گشت های مشترک اعم از شهرداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و ... و نظارت بر اصناف شهری را از جمله ضروریات برشمرد و این امر را در زمینه اصناف روستایی و با هماهنگی بخشداری ها نیز لازم دانست و خطاب به متولیان اتاق اصناف شهرستان گفت: تا گزارشات مستمر خود را از وضعیت ارائه اقلام ارائه کنند.
فرماندار سلطانیه همچنین خواست تا نسبت به ارزیابی کسبه در فرآیند عرضه اقلام اساسی در ایام پایانی سال توجه ویژه ای شده و در پایان نیز با اطلاع رسانی عمومی از اسامی کسبه برتر به عنوان اصناف منصف و متعهد در سطح شهرستان قدردانی گردد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =