مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: در 3 حادثه جداگانه رانندگی و تخریب یک ساختمان در روز سه شنبه در این استان 9نفر مصدوم شدند.

محسن ابراهیمی  افزود:در نخسنین حادثه که بامداد روز سه شنبه بر اثر برخورد دستگاه کامیون خاور با خودروی پراید در جاده خوزستان در حوالی روستای بهرام آباد شهرستان شهرکرد،باعث مصدوم شدن راننده پراید شد.
وی گفت: راننده مصدوم با همکاری نیروهای آتش نشان از اتومبیل حادثه دیده خارج و به وسیله یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شد.
ابراهیمی اظهار کرد: در حادثه رانندگی دیگر بین 2 دستگاه پژو پارس و پراید در محور چلگرد به چشمه دیمه در بعدازظهر روز سه شنبه 6 نفر مصدوم شدند.
وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه به مرکز اطلاع رسانی اورژانس، 3دستگاه آمبولانس همراه با تکنسین های فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات درمانی اولیه را بر روی مصدمان انجام و آنان را به بیمارستان سیدالشهدای فارسان اعزام کردند.
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: در حادثه دیگر که براثر تخریب غیر اصولی ساختمانی در باغ ملی بروجن اتفاق افتاد 2 کارگر ساختمان مصدوم شدند.
ابراهیمی اظهارکرد: در این حادثه کارگران در حال تخریب یک ساختمان قدیمی بودند که به علت رعایت نکردن اصول ایمنی ساخت وساز، بخشی از ساختمان روی آنان فرو ریخت و 2 کارگر مصدوم با کمک ماموران آتش نشانان از زیر آوار خارج و برای انجام اقدامات درمانی در اختیار تکنسین های اورژانس 115 بروجن قرار گرفتند.
گفتنی است ، همزمان با تعطیلات عید سعید فطر 44 پایگاه اورژانس 115 استان چهارمحال وبختیاری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور خدمات رسانی به مسافران و مردم به صورت آماده باش قرار گرفتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =