نمایندگان ایرانی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تور تنیس زیر 13 سال غرب آسیا صعود کردند. ‌

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در ادامه برگزاری رقابت های تور تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در کیش ، نمایندگان کشورمان صبح امروز (22 آذر ماه)  در روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند.

در نخستین دیدار دومین روز بازیها ، درسا چراغی با نتیجه دو بر صفر حریف لبنانی خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی هفته اول مسابقات بخش دختران راه یافت‌ یونس طلاور با نتیجه دو بر یک سامان رضائیان را مغلوب کرد و آریو جوادی نیز با نتیجه دو بر صفر حریف لبنانی خود را از پیش رو برداشت و مشکات الزهراء صفی با نتیجه دو بر صفر از سد نماینده عراق عبور کرد و در آخرین دیدار بخش انفرادی ، فاطمه السادات زنجانى با نتیجه دو بر صفر ماندگار فرزامى را شکست داد تا تکلیف نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی هفته نخست مسابقات مشخص شود.

در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می پردازند.این رقابت ها از  20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند.

شهرزاد شیخ صراف و  تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

یاد آور می شود: مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده فرشاد صفتی و امیر صدری است و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور حضور دارد. 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =