استاندار اردبیل گفت: راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد در اولویت قرار دارد و در نخستین فرصت برای اجرای شبکه‌های ریلی این استان به سایر استان ها تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای برطرف کردن مطالبات بحق مردم دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری پارس‌آباد اظهار داشت: مغان جایگاه ویژه‌ای در استان دارد و از ظرفیت‌های بالای توسعه برخوردار است که اگر این ظرفیت‌ها به طور ویژه و اساسی مورد استفاده قرار بگیرد به طور حتم خروجی‌های مناسبی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به بررسی مشکلات 16 طرح تولیدی و اقتصادی پارس‌آباد نیز افزود: حل مشکلات طرح‌های تولیدی و اقتصادی یک حرکت بسیار مهم برای دستیابی به رشد و توسعه منطقه است که اگر مورد بی‌توجهی قرار بگیرد عواقب آن در آینده مشخص خواهد شد و رکود اقتصادی و معضل بیکاری را ایجاد می‌کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام یافته ساختمان بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان پارس‌آباد تکمیل شده و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است که امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه بتوانیم شاهد اجرای تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام منطقه باشیم.

بهنامجو با اشاره به اهمیت و ضرورت صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز اظهار کرد: قابلیت‌های مختلف بخش کشاورزی پارس‌آباد اگر توام با استفاده مناسب از ظرفیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی باشد دستاوردهای بسیار مناسبی به دنبال خواهد داشت که می‌تواند در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نقش مهمی داشته باشد.

استاندار اردبیل با تاکید به تسریع در اجرای پروژه‌های ریلی نیز بیان کرد: راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد در اولویت قرار دارد و در نخستین فرصت برای اجرای شبکه‌های ریلی این استان به سایر استان ها تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای برطرف کردن مطالبات بحق مردم دست یابیم.

ادای احترام به شهدای این شهرستان، بازدید از پروژه‌‌های عمرانی شهرستان پارس‌آباد، افتتاح ساختمان آتش نشانی و ناحیه 2 شهرداری پارس‌آباد، بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی ،کلینیک و مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی پارس‌آباد از برنامه‌های سفر استاندار اردبیل به پارس‌آباد بود.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =