ترامپ در دومین ملاقات با غول‌های آی تی گفت: بازسازی زیرساخت‌های آی تی آمریکا در 10 سال باعث صرفه‌جویی 1 تریلیون دلاری در نهادهای دولتی می شود و حکومت آمریکا نیاز به انقلاب تکنولوژیکی دارد.

 

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ با هدف کسب حمایت از مدیران آی تی دومین جلسه فناورانه را در کاخ سفید با حضور 18 مدیر آی تی مانند تیم کوک از اپل، ساندرپیچای مدیر مایکروسافت، جف بزوس موسس و مدیر آمازون برگزار کرد.

جلسه 4 ساعته با حضور «مایک پنس» معاون ترامپ و حضور فعال ایوانکا ترامپ برگزار شد و ترامپ اعلام کرد نیاز به انقلاب در بخش فناوری و بازسازی زیرساخت‌های دولتی و بهینه سازی نرم افزاری بیش از پیش احساس می‌شود. وی افزود امریکا باید رهبر فناوری در بخش حکومتی باشد و با تغییر زیرساخت و مدرن کردن آی تی در کشور به این هدف می‌رسد.

کوشنر داماد ترامپ در جلسه بود و گفت متاسفانه هنوز در وزارت دفاع از فلاپی دیسک 8 اینچی استفاده می‌شود که با مدرن کردن آی تی در بخش‌های دولتی می‌توان فشار کمتری به مالیات دهندگان وارد شود.

جف بزوس در این جلسه از توسعه استراتژی تجاری در سطح حکومت مانند آنچه آمازون انجام داده سخن راند.

الکس کارپ مدیر Palantir نیز گفت با جمع آوری دیتای حکومتی به صورت متمرکز می‌توان جلوی اختلاس‌های فدرال را گرفت.

تیم کوک نیز از دولت خواست برای توسعه کدنویسی در مدارس به اپل کمک کنند.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    0 0
    با حضور 18 مدیر آی تی مانند تیم کوک از اپل، ساندرپیچای مدیر مایکروسافت، جف بزوس موسس و مدیر آمازون برگزار کرد ساندرپیچای مدیر گوگل و ساتیا نادلا مدیر مایکروسافت هستش. صرفا جهت اطلاع