تعداد کشته‌شدگان زلزله غرب ایران به ۳۰ نفر رسید.

به گزارش خبرآنلاین، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت:۳۰ نفر تاکنون درشهرهای مختلف فوت کرده‌اند و تعداد زیادی مجروح (حدود۲۰۰ نفر) داشتیم. اما با ادامه آواربرداری احتمالا به این تعداد اضافه خواهد شد.

با اعلام افزایش میزان کشته‌شدگان زلزله غرب ایران هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز اعلام کرد: با توجه به برودت هوا نیاز به وسائل گرامایشی وجود دارد.

وی دو مشکل عمده در مناطق زلزله زده را قطعی برق و وسائل ارتباطی اعلام کرد و گفت: مناطق زلزه زده شامل اورمانات، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و قصر شیرین هستند که تیم های امدادی به این مناطق اعزام شدند.

بازوند گفت: تا این لحظه تیم های امدادی از سایراستانها به استان کرمانشاه اعزام نشده اند.

فرماندار کرمانشاه: بیمارستان‌های کرمانشاه در آماده باش کامل هستند

فرمانداری کرمانشاه گفت: به محض وقوع زلزله ستاد بحران در فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.

فضل الله رنجبر افزود: در پی زلزله امشب برق برخی محلات شهر کرمانشاه قطع شد که درحال حاضر برق برخی محلات وصل شده و اکیپ های مربوطه مشغول کار هستند تا برق دیگر محلات نیز وصل شود.

او ادامه داد: گزارشی از تخریب ساختمانهای مسکونی در کرمانشاه نداشته ایم، در شهرک کرناچی به یک منزل مسکونی آسیب رسید و سه نفر مصدوم شدند.

فرمانداری کرمانشاه گفت: در روستاهای بخش کوزران نیز هفت نفر به صورت سطحی مصدوم شدند. ضمن اینکه در برخی روستاها نیز قطع برق داشتیم.

او افزود: تیم های ارزیابی در حال بررسی دقیق تر خسارات این زلزله هستند.

رنجبر با بیان اینکه بیمارستان‌های کرمانشاه در حال آماده باش کامل هستند،‌ افزود: از مردم می‌خواهیم به شایعات توجه نکرده و خونسردی خود را حفظ کنند.

42235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =