معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:  مدرک‌گرایی یکی از مشکلات و معضلات حوزه جوانان است

محمد مهدی تندگویان ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان ضمن تاکید به اینکه باید موضوع جوان را به عنوان دغدغه ملی و کشوری دید، اظهار کرد: استان لرستان دارای جمعیت ۵۰۰ هزار نفری جوان است و چنان‌چه به آن‌ها توجه نشود به تهدید و معضل در کشور تبدیل خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، به نقل از آساره نیوز، وی هویت جوانان را اولویت اصلی این حوزه دانست و افزود: دولت اول انقلاب ازجوانان تشکیل شده بود و اگر جوانان نبودند کشور در جنگ شکست می‌خورد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان از ارزش‌های استان هستند، عنوان کرد: جوانان باید به سمت مدیریت بروند و آقایانی که سیستم را فرسوده کرده‌اند باید کنار بروند.

وی ادامه داد: یکی از بحران‌های ما بحران مدیریت است، باید به دنبال انتصابات اجرایی جوان بود، زیرا جوانان دارای فکر و ایده نو هستند.

تندگویان با اعلام اینکه طبق دستورالعمل شهرهای بالای 200 هزار نفر باید دارای خانه جوان باشند، گفت: اعتبارات لازم برای احداث خانه جوان در شهرستان‌ها کنار گذاشته شده است.

وی با تاکید به اینکه مدرک‌گرایی یکی از مشکلات و معضلات حوزه جوانان است، تصریح کرد: لرستان نیز درگیر این موضوع است، باید فرهنگ مدرک‌گرایی تغییر کند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: بحث نخبگان اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، برخی از جوانان مدرک دانشگاهی ندارند ولی کارآفرینی خاص در حوزه‌های مختلف دارند، باید از این جوانان در راستای تغییر نگرش تقدیر کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =