طرح ‏ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل در مشهد مقدس درحال برگزاری ‏است.‏

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اربیل؛ حجت الاسلام والمسلمین واحدی‌زاده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل در مشهد مقدس از سوی دفتر نهاد رهبری در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید واحدی‌زاده در ادامه افزود: این طرح به مدت 10 روز در مشهد مقدس برگزار می‌گردد که افتتاحیه آن در روز شنبه 27 خرداد ماه برگزار گردید. همچنین اساتید در طول مدت این طرح در هتل هفت آسمان مشهد مستقر هستند.

وی با اشاره به کارگاه‌ها و برنامه‌های برگزار شده در این طرح اظهار داشت: کارگاه‌های فرهنگی و آموزشی از جمله هم‌اندیشی اساتید و کارگاه‌های اصول تعلیم و تربیت وهمچنین کارگاه‌های معرفت شناسی در این طرح برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام واحدی زاده ادامه داد: این طرح با حضور استاد تمام آیت الله سید مرتضی حسینی شاهرودی در کارگاه‌های معرفت شناسی و حجت الاسلام دکتر علی اصغر نقدی در کارگاه‌های اصول تعلیم و تربیت برگزار می‌گردد.

رئیس دفترنهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان اظهار داشت: همراه با برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های تفریحی و بسته‌های فرهنگی نیز برای اساتید معزز پیش بینی گردیده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =