پرسپولیس عصر امروز باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس 96 قاطعانه تر از پرسپولیس 95 می برد و با صلابت تر بازی می کند. قصه تکراری نیم فصل اول لیگ امسال، بردهای متوالی و امتیاز اندوزی های بی وقفه شاگردان برانکو در تیم پرسپولیس بود. روند امتیازگیری آن ها به شکلی بوده که با 14 بازی-یعنی یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها- با 33 امتیاز و در کمال صلابت صدر جدول را مال خود کرده اند.

بازی عقب افتاده پرسپولیس قرار است عصر امروز در استادیوم آزادی و در برابر تیم بحران زده صنعت نفت برگزار شود. بحران نفت نه در بعد فنی بلکه در قسمت مدیریتی است. مطالبات بازیکنان این تیم پرداخت نشده و بازیکنان و کادرفنی طی روزهای گذشته تمرینات را تحریم کرده بودند تا این تیم با میزان آمادگی نه چندان زیادی پا به آخرین بازی نیم فصل اول فوتبال ایران بگذارد. که البته اگر این مسائل هم نبود، بازهم نمی توانست مانع جدی بر سر راه پرسپولیسی باشد که حتی آماده ترین تیم های لیگ را هم از لبه تیغ گذرانده است.

پرسپولیس در بازی امروز این شانس را دارد تا با کسب بردی کم دردسر در خانه، ضمن تثبیت جایگاه خود در صدر و ایجاد فاصله ای 7 امتیازی با پارس جنوبی در صدر جدول، یکی از مقتدرانه ترین و قاطعانه ترین قهرمانی های نیم فصل تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت کند تا در کنار سایر رکوردهایی که با برانکو به جای گذاشت، این مورد هم در ذهن اهالی فوتبال باقی بماند.

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =