استاندار همدان: هر چقدر مدیران کار کنند، منابع مالی آن را من تامین خواهم کرد

استاندار همدان گفت: مدیران سازمانهایی که نتوانسته اند بیش از 200 میلیون تومان از اسناد را جذب کنند به وزرا معرفی می شوند تا تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در جلسه مدیریت بدهی های دولت با اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه، سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: مدیران از وجدان خود، مردم و ماموریتی که دارند، حساب ببرند نه از بنده یا دیگری، من وظیفه دارم عملکرد مدیران را رصد و گزارش کنم تا عملکردها مشخص و بر اساس آن تصمیم گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: من در همدان هستم و از شما می خواهم کار کنید و نگران منابع نباشید، هر چقدر شما برای مردم کار کنید، منابع مالی آن را من تامین می کنم.

استاندار همدان به جلسه 4 ساعته خود با معاون وزیر راه و شهرسازی، اشاره کرد و گفت: درباره ایستگاه راه آهن مسافری در داخل شهر همدان، شهرهای جدید استان، پیاده راه ها و پروژه میدان امام (ره) بحث و مذاکره جدی داشتیم.

وی کاوش های میدان امام (ره) را ادامه دار دانست و افزود: خبری که درباره توقف کاوش ها در یکی از رسانه ها منتشر شده، عجولانه بوده است.

مهندس نیکبخت با اعلام اینکه مدیران استان باید روحیه محافظه کاری را کنار بگذارند، تصریح کرد: روحیه محافظه کاری می توانست همدان را به قعر جدول ببرد ولی ما نگذاشتیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =