۰ نفر
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

ایسنا نوشت: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا فردا شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس باقی بماند.

حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی در ایستگاه مهرآباد حاکی از برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز است و در برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می رود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی طی فردا (۲۹ آبان) کمابیش ادامه دارد و به تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود، تصریح کرد: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز سه شنبه (۳۰ آبان)، طی برخی ساعات به ویژه در شبانگاه وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دما تا فردا افزایش نسبی می‌یابد ،گفت: کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۱ صبح با شاخص ۱۰۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

شهبازی در پایان گفت: شاخص هوای هم اکنون پایتخت ۹۹ و در شرایط سالم است.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =