برای توسعه گردشگری مازندران برنامه داریم / تلاش برای راه اندازی خط هوایی مستقل مازندران

محمد اسلامی، استاندار مازندران در سفر به غرب مازندران در فرودگاه رامسر با بیان این که استان مازندران دارای ظرفیت ها و پتانسل های بزرگ و وسیعی است، یاد آور شد: اگر به صورت متوازن برای همه سرفصل های توسعه ای استان برنامه اجرایی داشته باشیم شکوفایی سرزمینی ، اقتصادی و جمعیتی را بهمراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران،استاندار مازندران با اشاره به اين كه فرودگاه ها نقش ويژه اي در توسعه دارند، تصريح كرد: رامسر داراي پتانسيل هاي بالايي در بخش هاي مختلف بوم گردي، سواحل و جنگل است كه بايد در سايه پايه گذاري روش تورگرداني و گردشگري مديريت شده و بهره گيري از حمل و نقل تركيبي دريايي، زميني و هوايي زمينه توسعه گردشگري را فراهم نماييم.
استاندار با اشاره به اين كه يكي از راهكارهاي توسعه گردشگري، ايجاد گردشگري مديريت شده و پروازهاي چارتري و برنامه ريزي شده است كه بتواند فرودگاه ها را براي پروازهاي داخلي و بين المللي فعال كند، افزود: در تلاشيم تا خط هوايي مستقل مازندران را راه اندازي كنيم و با يك سرمايه گذار مازندراني در اين خصوص تفاهم كرده ايم و پيگير مجوز اين فعاليت هستيم.
مقام عالي دولت در مازندران، با بيان اين كه براي توسعه گردشگري مازندران برنامه داريم و مسايل آن را پيگيري مي كنيم، گفت: براي رونق فعاليت فرودگاه مازندران، مردم استان نيز بايد در كنار گردشگران از اين امكان استفاده كنند.
اسلامي با اشاره به اين كه براي توسعه گردشگري دريايي، سرمايه گذاران علاقمند را شناسايي و با آنان مذاكره كرده ايم، بيان داشت: دريا داراي ظرفيت هاي فراواني است و متاسفانه در مازندران از دريا بهره گيري درستي نشده است كه اميدواريم برنامه هاي توسعه اي دريا محور را فعال كنيم و سرمايه گذاران مازني بايد نسبت به اين مقوله علاقه و رغبت نشان دهند تا تحرك و جاذبه در اين بخش ايجاد شود.
استاندار مازندران در بدو ورود به فرودگاه رامسر مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران قرار گرفت و از باند و روند توسعه فرودگاه رامسر بازديد بعمل آورد.
استاندار مازندران در ادامه در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر حضور یافت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =