چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد

چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز، با معرفی برترین ها در تالار ونوس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین از سقز؛ با رای هیات داوران در بخش طراحی بروشور، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به باقر سروش برای نمایش "ئه وانگه ل" از بیجار اهدا کرد.

هیات داوران همچنین در بخش موسیقی، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به کامبیز اسدی برای نمایش "پانکیه کان" از سنندج، در بخش طراحی صحنه، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به حسن ترقی برای نمایش " پانکیه کان" از سنندج، در بخش طراح لباس تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست را به سونیا صادقی برای نمایش " زه ماوه نی خوین" از سقز و در بخش طراحی نور هم هیات داوران جایزه خود را شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سامان ارمی برای نمایش " سه رده می بی تاوانی" از مهاباد اهدا کرد.
در بخش گریم نیز هیات داوران چهاردهمين جشنواره تئاتر كردي سقز جایزه خود شامل، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ماندانا بدوی برای نمایش "له پشت درگا" از بوکان، در بخش بازیگری زن، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست خود را به شبنم یوسفی برای نمایش " عیشا" از ارومیه، در بخش بازیگری مرد، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست این جشنواره را به سعد قهرمانی برای نمایش " له پشت درگا" از بوکان اهدا کرد.
در بخش نمایش نامه نویس هیات داوران جایزه خود شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست را به صابر نیکبخت برای نمایش " پانکیه کان" از سنندج و در بخش کارگردانی تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نخست را به حسن ترقی برای نمایش " پانکیه کان" از سنندج اهدا کرد.
قطب الدین صادقی، کوروش سلیمانی و علی ظفر قهرمانی نژاد داوری این دوره از جشنواره تئاتر کُردی سقز را بر عهده داشتند.

همچنین نمایش های «چنور» و «سرودی سه دهه زارِئوفیلیای ئه ویندار» نوشته و کار قطب الدین صادقی در بخش جنبی این دوره از جشنواره به مناسبت آیین ویژه و نکوداشت استاد قطب الدین صادقی اجرا شد.
چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی سقز از ١۶ تا ١٩ آذر با اجرای ۱۲ نمایش در بخش مسابقه و ۲ نمایش در بخش جنبی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی سقز آغاز و آیین اختتامیه این جشنواره نیز شب گذشته در تالار ونوس سقز به کار خود پایان داد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =