واکنش سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به خروج ۲۸ میلیارد تومان از حساب این سازمان

ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به خبر منتشره مبنی بر خروج 28 میلیارد تومان از حساب این سازمان واکنش نشان داد و گفت: اطلاعات منتشر شده در این خصوص کاملا غلط است.

مصطفی منتظرالمهدی گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران براساس اطلاعات ناقص و نادرست، این موضوع را مطرح کرده است.

«رحمت‌الله حافظی عضو شورای شهر تهران در جلسه هفته گذشته شورا اعلام کرد که در سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برخی حساب‌ها بدون رعایت ضوابط و مقررات افتتاح شده و طی چند روز گذشته 28 میلیارد تومان از این حساب برداشت شده و به حساب‌های سازمان شهرداری واریز نشده است».

وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای برای معامله با گروه های جدید مدیریت شهری اطلاعات غلط به اعضای شورا می دهند و قصد دارند عملکرد مدیریت شهری تهران را زیرسئوال ببرند.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح حساب براساس آیین نامه های مالی و قانون انجام می شود گفت: واریز و برداشت وجه از حساب های بانکی امر طبیعی است و این گونه نیست که پول در حساب مانده و خارج نشود.

منتظرالمهدی افزود: سالانه مبلغی حدود 500 میلیارد تومان بابت هزینه بیمه، حقوق و موارد دیگر دراین سازمان صرف می شود.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران بر پیگیری قضایی این موضوع و همچنین برخورد با منتشر کنندگان اطلاعات غلط تأکید کرد.
در همان جلسه ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: افتتاح حساب توسط سازمان بازنشستگی شهرداری تهران حدود 10 سال قبل انجام شده و اساسا افتتاح حساب توسط سازمان‌های شهرداری هیچگاه منوط به اخذ مجوز از شورای شهر تهران نبوده است.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =