مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز چهارشنبه 13 آذر 1392

عباس جعفری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به اینکه ریزش آوار در خیابان بعثت کوچه شماره 20 دیروز سه شنبه بوقوع پیوست به مهر گفت: در ساعت 11 و 25 دقیقه با اطلاع رسانی به مرکز فرماندهی آتش نشانی ریزش آوار اعلام شد و آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن از ایستگاه شماره هفت با 2 خودروی نجات به محل اعزام و ضمن بررسی ساختمان و رعایت نکات ایمنی درخواست سه خودروی عملیاتی نجات و نیروی عملیاتی کردند.
20 آتش نشان شروع به عملیات آواربرداری و جستجو جهت یافتن 2 کودک کردند که 20 آتش نشان دیگر جهت کمک و تسهیل در آواربرداری به محل اعزام شدند و تا ساعت 22 شب که پایان عملیات بود محل ایمن سازی شده و 2 کودک که فوت کرده بودند تحویل عوامل ذی صلاح شدند.
نوع ساختمان و مصالحی که در آن بکار می رود در آواربرداری بسیار اهمیت دارد و به علت اینکه سه طبقه روی هم خراب شده و همه بتون و میل گرد بود آتش نشانان با حفظ خونسردی با استفاده از وسایل لازم با کمترین اشتباه بتون ها را خرد کرده تا به کف زیرزمین دسترسی یابند.

 

نوجوان شیرازی پس از اخراج از مدرسه خود را حلق آویز کرد
دانش آموز 14 ساله ای در شیراز پس از اخراج از مدرسه خودکشی کرد.
به گزارش مهر، پسر 14 ساله ای در شیراز پس از اخراج از مدرسه به دلیل همراه داشتن تلفن همراه خود را حلق آویز کرد.
بر اساس ادعاهای والدین این دانش آموز وی یک روز بعد از اخراج به همراه پدرش به مدرسه رفت اما مدیر مدرسه از پذیرش او امتناع کرد و روز دوم که خودش به تنهایی به مدرسه رفته بود مسئولان مدرسه وی را نپذیرفتند.
این دانش آموز پس از مراجعه به منزلشان در حالیکه تنها بود خود را حلق آویز کرد و به زندگی اش پایان داد.
پرونده این خودکشی در دادسرای جنایی شیراز تشکیل و در مراحل تحقیقات ابتدایی قرار دارد.

 

عاملان قتل و آدم ربایی در بندرعباس اعدام شدند
با حکم دادگاه کیفری استان هرمزگان و دیوان عالی کشور و تنفیذ آن توسط رئیس قوه قضائیه، عاملان جنایت قتل و آدم ربایی که منجر به دو فقره قتل عمد شده بودند در بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
به گزارش مهر، در این جنایت که در سال 87 رخ داده بود، قاتلین با اقدام به آدم ربایی هدف اخاذی از خانواده مقتول اول را داشتند که پس از اخذ وجه قاتلین سنگدل به لحاظ اینکه مقتول امکان شناسایی آنها را داشته وی را با ضرب گلوله کشته و جسدش را سوزانده و خاکسترش را با نهایت قساوت و سنگدلی به هوا پراکنده کرده بودند.
مقتول دوم که از همدستان قاتلین بوده و برای گرفتن وجه نقد به بانک رفته و دوربین های مدار بسته بانک آن را شناسایی کرده بودند ظرف مدت یک ماه توسط همدستانش با شلیک گلوله کشته و همانند مقتول اول جسد او را سوزانده و بقایای اعضای سوخته شده را پنهان کرده و متواری شدند.
با شکایت خانواده مقتولین از ربوده شدن فرزندشان و پیگیری شبانه روزی دستگاه قضایی ظرف مدت 6 ماه 2 قاتل سنگدل دستگیر شدند که به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.
پس از طی شدن مراحل قانونی و با حکم دادگاه کیفری استان و تایید شعبه 17 دیوان عالی کشور و تنفیذ آن توسط رئیس قوه قضائیه قاتلین سنگدل به سزای خود رسیده و به دار مجازات آویخته شدند.

 

سرقت شوهر معتاد از حساب عابربانک همسرش
مردی که از حساب عابربانک همسرش 10 میلیون تومان سرقت کرده بود در مشهد دستگیر شد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ سید محسن عرفانی، رئیس پلیس فتای خراسان‌رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر این که از حساب بانکی‌اش مبلغ 10میلیون تومان برداشت غیرمجاز شده است، کارشناسان فتا تحقیقات خود را آغاز کردند.
افسران فتا با بررسی تصاویر ضبط شده از طریق دوربین‌های کنترلی، فردی را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند. اما این فرد با اظهار بی‌اطلاعی از موضوع گفت که برای انجام عملیات بانکی به دستگاه خودپردازی مراجعه کردم، در آنجا با فردی روبرو شدم که گویا حساب بانکی‌اش مشکل داشت. به منظور کمک به این فرد ناشناس و کار راه‌اندازی، شماره حسابش را گرفتم و مبلغی را به حساب خودم واریز و سپس وجوه انتقال شده به حسابم را نقد گرفته و تحویلش دادم.
کارشناسان فتا پس از ردیابی‌های اطلاعاتی متهم اصلی پرونده که شوهر زن جوان بود را شناسایی کردند، پلیس این فرد را در حالی دستگیر کرد که اقدام به خرده فروشی موادمخدر می‌کرد.
در بازرسی بدنی از متهم مقایری موادمخدر و یک ترازوی دیجیتال کشف شد.
متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

حریق در ایرانشهر در نخستین دقیقه بامداد
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک ساختمان اداری- مسکونی در خیابان ایرانشهر خبر داد و به ایسنا گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق اداری- مسکونی به آدرس خیابان ایرانشهر در ساعت یک دقیقه بامداد امروز چهارشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه‌های 18 و دو به همراه گروه نجات 14، خودروی حامل تجهیزات تنفسی، نرده‌بام و تشک نجات به محل اعزام شدند.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان شش طبقه اداری مسکونی بود، ادامه‌داد: در طبقه دوم این ساختمان، یک واحد اداری 70 متری قرار داشت که این واحد ناگهان منفجر و پس از آن به شدت شعله‌ور شد، به طوری که شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر واحدها بود.
وی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که سبب شکستن شیشه‌های این واحد شد، گفت: آتش‌نشانان از سرایت آتش به واحدهای مجاور جلوگیری کرده و پس از مدتی شعله‌های آتش در این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفا کردند.
علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

 

انفجار و آتش سوزی در خیابان پاتریس
انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان پاتریس دو مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، با اطلاع رسانی همسایگان یک ساختمان مسکونی 4 طبقه به سامانه 125 و اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 10و 77 و گروه نجات 3 و همچنین خودروی دستگاه تنفسی را ساعت 09:58 دقیقه دیروز سه شنبه به محل حادثه در خیابان شهر آرا، خیابان پاتریس، خیابان برادران آبشوری اعزام کرد.
رضا اسلامی، معاون منطقه 2 عملیات در این باره گفت: در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، با توجه به شواهدموجود، زمان کوتاهی از آتش سوزی در منزل می گذشت که بر اثر حرارت زیاد و انفجار تلویزیون و شنیدن صدای مهیب آن همسایگان از این حادثه باخبر شده بودند.
آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز مجتمع، در دو گروه با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد واحد مسکونی شده و گروه اول اقدام به جستجوی محبوسین احتمالی و گروه دوم اقدام به خاموش کردن آتش که در حال سرایت به دیگر قسمتها بود کردند.
پس از بررسی تمام قسمت های منزل خوشبختانه هیچ شخص محبوسی مشاهده نشد.
این حادثه دو مصدوم داشت که قبل از رسیدن آتش نشانان به مراکز درمانی انتقال شده بود.

 

آتش بی احتیاطی در ساختمان در حال احداث
آتش سوزی منبع گازوئیل در ساختمان در حال احداث در میدان ونک توسط آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی طبقه منفی پنج یک ساختمان 23 طبقه در حال احداث در میدان ونک، خیابان خدامی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 43 و 84 و همچنین خودروی دستگاه تنفسی را ساعت 10:52 دقیقه دیروز سه شنبه به محل حادثه اعزام کرد.
رضا اسلامی، معاون منطقه دو عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان 23 طبقه در حال احداث دیده می شد که یک منبع گازوئیل بر اثر ریختن گدازه های جوشکاری بر روی آن در طبقه منفی 5 دچار آتش سوزی شده و در هنگام رسیدن نیروهای عملیات با دود و شعله فراوانی همراه بود.
آتش نشانان بلافاصله اقدام به لوله کشی کرده و با استفاده از دستگاههای تنفسی و لوله های آبدهی و کف، آتش سوزی را مهار و خاموش کرده و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

 

آتش سوزی کارگاه شمع سازی در شهرک سینا
آتش سوزی کارگاه شمع سازی با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، ساعت 19:50 سه شنبه شب در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک کارگاه شمع سازی در شهرک سینا، خیابان محمدی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلادرنگ اقدام به اعزام هم زمان نیروهای ایستگاه 59 و 16 به محل آتش سوزی کرد.
اکبر اصالتی، رئیس ایستگاه 59 درباره محل و نحوه عملیات مهار آتش گفت: در محل حادثه کارگاهی به مساحت تقریبی 90 متر مربع با کاربری شمع سازی در قسمت طبقه اول یک ساختمان 3 طبقه دیده می شد که دچار آتش سوزی شده و با دود زیادی همراه بود.
آتش نشانان با قطع جریان گاز و برق کارگاه و با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی از دو جهت خاموش کردن آتش سوزی و مهار شعله های آتش را آغاز کردند و پس از یک عملیات نفسگیر موفق شدند از سرایت آتش به طبقات دیگر جلوگیری کنند.
همچنین یکی از کارگران این کارگاه به نام شکوفه دچار مصدومیت شده بود که توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

 

تخریب غیر اصولی خانه حادثه ساز شد
بی توجهی به اصول ایمنی هنگام تخریب ساختمان در خیابان شمشیری گرفتار شدن کارگر را در زیر آوار در پی داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس تلفنی تعدادی از شهروندان با سامانه 125 مبنی بر ریزش یک ساختمان در خیابان شمشیری، خیابان طحانی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 33 و گروه امداد و نجات 38 را ساعت 16:30 دقیقه عصردیروز سه شنبه به محل حادثه اعزام کرد.
عباس مصری،فرمانده عملیات ایستگاه 33 در این باره گفت: بنابر اظهار دیگر کارگران، در محل حادثه کارگران در حال تخریب یک ساختمان بودند که بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی ناگهان ساختمان فرو ریخته و یکی از کارگران در زیر آوار گرفتار شده بود.
آتش نشانان به محض رسیدن به محل، پس از کسب اطلاعات اولیه از محل حادثه و رعایت نکات ایمنی، بوسیله ابزار و تجهیزات عملیات نجات را آغاز کرده و خوشبختانه توانستند کارگر جوان را زنده از زیر آوار بیرون آورند و با همکاری نیروهای اورژانس حاضر در محل، فرد مصدوم به مراکز درمانی منتقل شد.

 

آتش سوزی انبار لوازم یدکی در اصفهان بدون تلفات جانی مهار شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: شب گذشته انبار لوازم یدکی خودرو در خیابان عباس آباد طعمه حریق شد که بدون تلفات جانی مهار شد.
به گزارش مهر، آتشپاد بهزاد بزرگ زاد افزود: سه شنبه شب در ساعت 23 و 41 دقیقه حریق انبار لوازم یدکی خودرو گزارش شد که اهمیت این حریق به دلیل ایجاد گازهای سمی بواسطه لوازم موجود در انبار و سرایت شعله های آتش به ساختمان ها و مغازه های همجوار بسیار بالا بود.
پس از اطلاع از حادثه 20 خودروی سنگین و فوق سنگین به همراه خودروی آبرسان، خودروی نوررسان و خودروی حمل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
با توجه به اینکه امکان همجواری خودروهای آتش نشانی به محل حریق به این دلیل که درب ورودی انبار رو به مادی نیاصرم باز می شد میسر نبود نیروهای عملیاتی با برش نرده های درب ورودی انبار به داخل آن رخنه کرده و با لوله کشی فراوان، آب را به کانون حریق رساندند ، همچنین از دو طرف دیواره های انبار شروع به اطفاء حریق کردند.
لوازم یدکی خودرو پس از حرارت دیدن گازهای سمی نظیر گوگرد ، هیدروژن سولفور و کلر تولید می کند همچنین لنت های ترمز بدلیل اینکه حاوی مواد معدنی است پس از شعله ور شدن، دود سمی ایجاد می کند که استنشاق آن سرطان زاست به همین دلیل آتش نشانان مجبور بودند در شرایطی که دود سیاه غلیظی محیط را پوشانده بود و تمام صورت افراد سیاه شده بود نسبت به اطفاء حریق اقدام کنند.
بزرگ زاد با اشاره به اینکه ایجاد قوس الکتریکی به دلیل برق دار بودن محیط همچنین دود غلیظ سیاه و سمی و علاوه بر آن کپسول های گاز مایع موجود در محل شرایط سختی را به وجود آورده بود گفت: آتش نشانان توانستند با تلاش و مجاهدت خود در مدت کمتراز 20 دقیقه این حریق را کنترل و از سرایت آن به خانه ها و مغازه های همجوار جلوگیری کنند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    10 1
    وزیر آموزش و پرورش پس چی کار میکنه؟ باید استعفا بده.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    36 2
    باید مسئولین اون مدرسه رو تیکه تیکه کرد!!!!
  • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    21 2
    موبایل!؟ اخراج!؟ بعد وزیر میگه تو ابتدایی میخوایم تبلت بدیم به همه!!!
  • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    23 1
    چشم مدیر و معاون مدرسه روشن
  • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    53 2
    در مورد اون پسر بچه شیرازی : چرا باید این اتفاق بیفته تو مدرسه ؟ چرا به جرم داشتن فقط یک موبایل اینطوری با بچه ها رفتار می کنن ؟ نمیدونن چه صدمه به روحیه اونا میزنن ؟ شاید مدیر مدرسه پول میخواسته و پدر ایشون توجیه نبوده ؟
    • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      4 0
      تازه موبایلشم ساده بوده
  • نیما IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    22 1
    در مورد خودکشی نوجوان شیرازی خیلی ناراحت شدم.مسئولین مدرسه واقعا باید محاکمه بشوند.امروزه در مدارس کشورهای پیشرفته از لپ تاپ و تبلت برای اموزش استفاده میکنند و استفاده از موبایل که جای خود داره واقعا جای تاسفه
  • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    40 3
    آخه من متعجبم توی امریکا تبلت و موبایل و کامپیوتر مثل تخته سیاه از واجبات مدرسه اند ولی تو ایران از یکی که موبایل می گیرن انگار دزد گرفتند
  • اسما IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    11 1
    بچه رو بخاطر موبایل اخراج کردن؟!!!!!!! خب یه پسرتوی سن 14 سالگی دوست نداره جلو دوستاش و خانوادش ضایع بشه (اون نفهمیده موبایل آورده ـ شما چرا!!!!!!!!!!!!!!!)
  • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    22 2
    لعنت به اون مدیر مدرسه
  • st IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    44 2
    خاک بر سر اون مدیر مدرسه متاسفم
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    17 1
    مدیر مدرسه باید محاکمه بشه
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    12 1
    واقعا جای تاسفه که بخاطر مسائل بی ارزشی مثل آوردن گوشی به مدرسه با آینده و اعصاب و روان دانش آموزان بازی میکنند. خون این بچه هم به گردن مدیر و ناظم اون مدرسه است
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    9 13
    خودکشی کرد ؟ کار خیلی خوبی کرد . مثلا زنده میموند و میرفت مدرسه چه گلی به سر خودش میزد با این وضع مملکت ؟ فوق فوقش تو 30-35 سالگی خودکشی میکرد آخرش . درسته ؟
  • حسین A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    31 2
    به نظر من مسئول مرگ این دانش آموز مدیران مدرسه هستند خوب وقتی ایشان با پدرش به مدرسه مراجعه میکند از او یک تعهد میگرفتند که دیگه موبایل با خودش به مدرسه نیاره و آنها با خودسری که در این کار کرده اند باید محاکمه شده و به سزای عملشان برسند
  • بی نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    12 1
    چقدر آتش سوزی؟! خبر خودکشی نوجوان شیرازی خیلی تلخ ود
  • بی نام A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 2
    واقعا بخاطر یک موبایل باید با یک نوجوان در سن بلوغ اینطور برخورد شود؟!
  • کاکو A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    17 2
    وااای خدا ، الان اکثر نوجوانان و نوجوانان در مدارس و دانشگاه ها موبایل بازی میکنند و مشکلی هم نبوده و نیست ، حال یک فرد فقط به خاطر داشتن موبایل از مدرسه اخراج میشود؟؟
  • بی نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    17 1
    اخراج به خاطر داشتن تلفن همراه؟۱۴ سالگی سن حساسیه.مسئولان مدرسه مقصرن و باید جوابگو باشن.این جور تنبیهات در سنین حساس و بحرانی روش خوبی برای تربیت بچه ها نیست.
  • بی نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 1
    به دلیل بردن تلفن همراه به مدرسه اخراج شد ؟؟؟ فقط به همین دلیل؟
  • لیلی A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    10 1
    خاک تو سر اون مدیر مدرسه کنن
  • مسعود A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    25 2
    مدارس ما هیتلری شدن! خب گوشیش همراهشه 1 روز اخراج کردی ولش کن دیگه. اگه نمیخوای به هر دانش آموز یه کمدی چیزی بده که وسایلش رو بذاره توش نیاره کلاس. شاید لازمش بوده. متاسفم. داداش منو بردن اردو(سوم راهنماییه) ، اونجا آهنگ امینم (رپر) رو خوندن که توش کلمات بدی بوده ظاهرا! برگشتنی معاون مدرسه نذاشته بره کلاس! رفتم میگم چرا؟ میگه طبق آیین نامه ما میتونستیم 3 روزم اخراجش کنیم! کارش اشتباه بوده قبول! اما شما هم بیا نذار بره کلاس درس بخونه! که چی؟ شد 2 اشتباه! درس و انضباط! راه برخوردش این نیست الان 1 ماهه من حس میکنم از درس و مدرسه زده شده!
  • بی نام A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 2
    واقعا به خاطر موبایل آوردن در مدرسه، نوجوان بدبخت از تحصیل محروم شد؟ و بعدش هم از زندگی.... من خودم یادمه که چقدر در دبیرستان سخت گیری می کردند. از دیدگاه روانشناسی باید بررسی بشه این موضوع
  • علیرضا A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    30 1
    خون این دانش آموز به گردن مدیر مدرسه است. داشتن موبایل دلیل بر اخراج نیست. آقای مدیر حالا با این کارت شبا خوابت می بره.!!!!!!!!!!!!!!
  • حسین A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 21
    روحانی مچکریم
    • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      15 1
      نه اين كه دوره اون كه ميخوام اسمشو نگم مملكت گل و سنبل بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 0
      بالاخره اگه این دوره هم مثل همون8 سال قبل باشه که دیگه فرق آقای روحانی با احمدی نژاد چیه؟ بالاخره سریعتر باید یه نظم نظامی به قوانین داده بشه. قیمت خودرو که به روحانی ربطی نداره! گشت ارشاد هم که به روحانی ربطی نداره قوانین مدرسه هم که به روحانی ارتباطی نداره پس چی به ایشون مربوطه؟
  • دانیال A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    7 4
    واقعا که ..... اگه برادر من این بلا سرش بیاد به خاطر یه همچین مسئله کوچکی , مطمئا باشید اون مدیر مدرسه رو از همون جا حلق آویز میکنم....
    • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
      2 5
      شما مشکل داری عزیزم. مقررات میگه اخراج کنن. حالا اون خدا بیامرز هم مشکل روحی داشته باید میبردنش روانپزشک . متاسفانه ما میترسیم انگ روانی بهمون بزنن واسه همین نمیریم روانپزشک . اکثر خودکشی ها ناشی از افسردگی و .. است ویا قتل هل ناشی از جنون انی است ولی ما هنوز یاد نگرفته ایم که چگونه با مشکل روبرو بشیم و راه حل مسئله رو به فرزندانمان یاد نمیدیم . نتیجش این میشه
    • بی نام A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
      0 0
      کدوم مقررات میگه اگه دانش آموز موبایل آورد باید اخراج بشه؟؟؟؟!!!!لطفا رفرنس خودتونو بفرمایید ما هم مستفیض بشیم.
    • معلم A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
      0 0
      اینم از ناآگاهی جامعه ! آقای بی نام محترم! اگه اینطوریه روزی 100 تا دانش آموز باید اخراج شه تو هر شهری!
  • مريم IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 1
    براى جى نظر منو منتشر نكردى؟ مكًه جى كًفته بودم؟!!!!! كًفتين اينكه اون مدير حالا بره با وجدان نداشتش كنار بياد اينقدر بده؟!!!!!!!!!!!
  • مسعود IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    5 2
    خبرآنلاین پرونده خودکوشی اون پسر رو پیگیری کن و بهمون اطلاع بده