موسسه خانه کتاب به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، گالری عکس یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم و نمایشگاهی از آثار برگزیده جشنواره‌‌های کتاب ایران (سال 1395) را در فرهنگسرای بهمن برپا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسسه خانه كتاب به مناسبت بيست و پنجمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران، گالری عكس يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم را در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌كند.

پرتره يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم توسط  اميد طاري‌فرد، عكاس، تهيه شده‌ و به همت موسسه خانه كتاب در كتابی تحت عنوان «يادگار ماندگار» ثبت شده‌اند؛ در اين اثر عكس‌هايی از پيشكسوتان اهل قلم كه در زمان تهيه آن در قيد حيات بوده‌اند، همراه با چكيده‌ای از زندگينامه و معرفی آثار آنها ارائه شده است.

اين مجموعه عكس‌ها تاكنون در موزه هنرهای معاصر فلسطين، مركز همايش‌های كتابخانه ملي، نمايشگاه بين‌المللی كتاب پكن و پرديس سينمايی ملت در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

همچنين اين موسسه همزمان در فرهنگسرای بهمن نمايشگاهی از كتاب‌های برگزيده جشنواره‌های كتاب ايران كه در سال 1395 برگزار شده‌اند، برپا می‎كند. آثاری كه در اين نمايشگاه عرضه خواهند شد پيش از اين به كوشش موسسه خانه كتاب در كتابی با عنوان «كتابشناسي توصيفی آثار منتخب جشنواره‌های كتاب ايران ۱۳۹۵» به دو زبان فارسي و انگليسی معرفی شده‌اند.

 
گالری عكس يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم و نمايشگاهي از آثار برگزيده جشنواره‌های كتاب ايران سال 1395، 20 تا 26 آبان در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد. 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =