ایرنا نوشت: تولیت آستان قدس رضوی گفت: یک عده قلیل سودجو، خودخواه و هواپرست به سبب منافع شخصی چهره مقدس نظام اسلامی را مخدوش می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع بسیجیان این آستان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: مخدوش کردن چهره پاک نظام اسلامی معصیتی بسیار بزرگ است و نباید به این عده اجازه داد به وجهه نظام اسلامی لطمه وارد کنند.

وی ادامه داد: مردم متدین و دلداده به خدا مهمترین مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی هستند لذا هرچه در سازمانها و ادارات مردم احساس خدمتگذاری خالصانه و دغدغه برای گرهگشایی از کارشان را در میان کارکنان ببینند اعتمادشان به کارآمدی نظام اسلامی بیشتر می شود.

تولیت آستان قدس رضوی بسیج را امتداد نهضت عاشورای حسینی خواند و بر لزوم توسعه و گسترش روحیه بسیجی در نظام اداری و ارگانهای کشور تاکید کرد و گفت: : یک عده قلیل سودجو، خودخواه و هواپرست به سبب منافع شخصی چهره مقدس نظام اسلامی را مخدوش می کنند

وی سیره زندگی امام رضا(ع) را بهترین و بزرگترین الگو برای بسیجیان معرفی و بیان کرد: افزایش کارآمدی نظام و ارتقا اعتماد عمومی در جامعه نتیجه توسعه روحیه بسیجی در نظام اداری کشور است.

او افزود: امروز بسیجیان در ادارات و سازمانها کشور وظیفه خطیر اعتمادسازی و تداوم رضایتمندی مردم نسبت به ساز و کارهای حکومت و نظام اسلامی را برعهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: انسانهای پاک سیرت و پاکدست با روحیه بسیجی و انقلابی باید نشان دهند که نظام کارآمد اسلامی می تواند گرهگشای مشکلات زندگی مردم، فقرا و مستمندان باشد.

وی افزود: امروز باید نهضت خدمت رسانی به عنوان یک حرکت انقلابی برخاسته از فرهنگ بسیجی در همه بخشهای کشور به ویژه در نظام اداری گسترش یابد.

تولیت آستان قدس رضوی اخلاص، ایثار، تفکر الهی، ولایتمداری، ایستادگی در راه هدف، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از ویژگی های تفکر بسیجی و بسیجیان ذکر و بیان کرد: با کمی تامل در سیره زندگی حضرت ثامن الحجج(ع) در می یابیم که سراسر زندگی این بزرگوار دلدادگی به خدا، دوستی با مردم، عشق به گسترش معارف دین، انسانسازی، بردباری در برابر سختیها و اقدامات بزرگ در راه اسلام بوده است.

وی در ادامه بر لزوم اشاعه روحیه بسیجی رهبر معظم انقلاب در لایه های مختلف حکومت و نظام اداری کشور تاکید کرد و گفت: بزرگ بسیجی نظام مقدس اسلامی، رهبری معظم انقلاب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: روحیه بسیجی که امروز رهبری معظم انقلاب دارند باید در تمام لایه های حکومت و نظام اداری کشور توسعه یابد.

وی گفت: به هیچ عنوان فقر، فساد و تبعیض زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و رفع این مشکلات تنها با روحیه انقلابی و به دستان توانای بسیجیان ممکن خواهد بود.

64217

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =