سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از اهدای جوایز به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی و دوچرخه سواری اولین سه شنبه مردادماه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر خبر داد.

سيد علي درخشان درگفتگوبا خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین  ، ضمن ابراز خرسندي از استقبال مردم و مسئولين استان از اجراي طرح سه شنبه هاي بدون خودرو ، از همكاري تمامي ارگان هاي برگزار كننده همايش پياده روي و دوچرخه سواري در اولين سه شنبه مردادماه تقدير كرد.
وي افزود: سعي شد با اجراي برنامه هاي شاد و متنوع مانند مولوديه خواني خادم حرم حضرت معصومه (س) به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه كرامت و ايستگاه نقاشي و موسيقي هاي شاد ساعات و لحظات به يادماندني را براي مردم شريف استان و شركت كنندگان در اين پويش فراهم نمائيم.
وي گفت: همچنين با استقرار ايستگاه سلامت با همكاري مركز بهداشت شهرستان شهركرد در محل تجمع شركت كنندگان در پارك تهليجان ، ضمن اندازه گيري فشار و قند خون متقاضيان به آنان مشاوره هاي پزشكي و تغذيه اي رايگان ارائه گرديد.
سرپرست مديريت روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه شهركرد خاطر نشان كرد: شهرداري شهركرد، بيمه سلامت، بانك قرض الحسنه رسالت، اداره كل حفاظت محيط زيست، اداره كل ورزش و جوانان، انجمن خبرنگاران استان ، شبكه ي تشكل هاي محيط زيستي و منابع طبيعي استان و هيئت هاي دوچرخه سواري و ورزش هاي همگاني، سازمان بسيج جامعه پزشكي، مجمع خيرين سلامت،‌ بانك رفاه كارگران و بانك ملت و معاونت بهداشتي سپاه پاسداران در برگزاري اين همايش با دانشگاه علوم پزشكي همكاري داشتند.
به گفته وي، در اين مراسم به قيد قرعه به ۶۰ نفر از شركت كنندگان دوچرخه، كمك هزينه خريد دوچرخه به مبلغ ۳ ميليون ريال و كارت هديه يك ميليون ريالي اهدا شد.
بر اساس اين گزارش، طرح سه شنبه هاي بدون خودرو، با هدف ايجاد نشاط و سلامت جسمي و روحي در شهروندان، افزايش ميزان تحرك و فعاليت بدني در راستاي كاهش بيماري ها و كمك به كاهش آلودگي هوا و سرو صدا و ازدحام تردد و آسيب هاي ناشي از آن شامل بيماري حوادث و ناهنجاري هاي اجتماعي و مرگ و مير، كاهش خودروهاي تك سر نشين و افزايش ظرفيت تردد خودروهاي عمومي و سطح خدمت آن، توسعه فرهنگ پياده روي و دوچرخه سواري بعنوان شيوه كارآمد جابه جايي در مسافت هاي كوتاه با برگزاري همايش بزرگ پياده روي و دوچرخه سواري در ابتدا در شهر شهركرد و در ادامه در ساير شهرستان ها به اجرا گذاشته خواهد شد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =