با مردم نوشت: معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان لاهیجان گفت: هدف از تاسیس تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان، توسعه و پیشرفت شهرستان و رفاه بیشتر مردم بوده است.

 آریا جهانگیری در نشست فرآیند اجرایی تاسیس تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان، یکی از اهداف تاسیس این تعاونی را رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: با شروع به کار این تعاونی می توان بسیاری از پروژه ها و فعالیت ها را در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان انجام داد و از ظرفیت های آن ها بهره برد.

عضو هیات موسس تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان تصریح کرد: بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ شهرستان را می توان به این تعاونی واگذار کرد و بهره و سود این پروژه ها نیز به اعضا و مردم بازخواهد گشت و این یکی از ظرفیت های خوب تعاونی توسعه عمران می باشد.

وی گفت: متاسفانه برخی باورها در خصوص تعاونی ها وجود دارد که می بایست تغییر کنند، شاید اگر اهمیت تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان به درستی تبیین شود، اینگونه نظر ها اصلاح می شود، چرا که هدف از تاسیس این تعاونی توسعه و پیشرفت شهرستان و رفاه بیشتر مردم بوده است.

جهانگیری پاشاکی افزود: این تعاونی ظرفیت و فرصت خوبی است که در کل کشور و به طبع برای شهرستان لاهیجان به وجود آمده است، هرجایی که ورود جدی داشته ایم و کار کرده ایم موفق بوده ایم، در این تعاونی نیز اینگونه باید عمل شود معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: انشالله با تلاش و کوشش بیشتر اعضای هیات موسس مراحل جذب افراد و تاسیس تعاونی را انجام خواهیم داد و از ظرفیت های آن در شهرستان بهره مند خواهیم شد وی عنوان کرد: از هفته آینده این جلسات در محل فرمانداری یا بخشداری ها برگزار خواهد شد، انشالله تا پایان مرداد ماه با جذب حداقل اعضا که هزار نفر می باشد، این تعاونی شروع به کار خواهد کرد.

در ادامه محمد علی اخوان مدیر مسئول رسانه خبری تحلیلی «بامردم» با تاکید بر اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر در رابطه با این تعاونی، اظهار کرد: عملکردهای ما در گذشته ثابت کرده است که با اطلاع رسانی هوشمند، هدفمند و دقیق می توان در امور به موفقیت دست یافت، برای معرفی اهمیت های ویژه این تعاونی می بایست از ظرفیت های رسانه ها بهره برد.
وی افزود: رسانه ها نقش مهمی را شکل دهی اهداف و باور های جامعه دارند، باید با تبیین درست ظرفیت ها و اهمیت های این تعاونی برخی باور های منفی را که از گذشته برجای مانده است اصلاح کرد.

نماینده هیات موسس تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: در کنار استفاده از ظرفیت رسانه ها می توان با همکاری و رایزنی با سایر نهاد ها و ارگان ها حداقل افراد را برای تشکیل این تعاونی عضو گیری کرد و توسعه و پیشرفت شهرستان را به مردم هدیه داد.

علیرضا پرندوش

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =