تالاب استیل آستارا از ادوات صید غیر مجاز  پاکسازی شد

در گشت کنترلی مشترک، تالاب استیل عباس آباد آستارا از تورالات و ادوات صید غیر مجاز متخلفین پاکسازی شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان با هماهنگی و مشارکت پرسنل پاسگاهای جوکندان ، لوندویل و پارک طبیعت گردی ،پس از انتقال تجهیزات مورد نیاز گشت به منطقه تالابی ، تمامی وسعت ۱۳۸ هکتاری این تالاب توسط محیطبانان پاکسازی شد .

ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این خبر گفت بیش از دهها رشته تور زیر ابی وچند دستگاه لاکش که به صورت غیر مجاز در این تالاب پهن شده بود جمع اوری و به پاسگاه محیطبانی لوندویل منتقل شد .

اکبری پور افزود بعد از پایان این عملیات با هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی استارا و حضور و همراهی یگان امداد پاسگاه انتظامی لوندویل تمام عرصه های تحت مدیریت شهرستان استارا در حوزه ساحلی به صورت کامل مورد پایش و کنترل قرار گرفت..
وی اذعان داشت با توجه به اهمیت حفظ و حراست تالاب شکار ممنوعه استیل برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت انجام گشت های منظم شبانه روزی نیز به عمل امد تا با توجه به شرایط خاص این نالاب به صورت ویژه مورد حفاظت و حراست محیط زیست شهرستان قرار گیرد.

استیل از نظر زیست محیطی جز مناطق پر اهمیت در حوزه غرب استان گیلان هست و با توجه به قرار گرفتن در مسیر کریدور مهاجرت پرندگان مهاجر به سمت تالابهای ایران وگیلان اولین محل فرود واستراحت این پرندگان است . برنامه ویژه ای برای حفاظت این منطقه انجام دادم و به صورت شبانه روزی توسط محیط بانان حراست خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =