خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    1 0
    خيابان مدني و چهارراه نظام اباد و ژياده روهاش رو ساماندهي كنيد
  • بی نام RO ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    2 0
    آقا چرا سابقه بیمه شرکت خصوصی رو تو کار دولتی لحاظ نمی کنن میگن صندوقش فرق میکنه بابا ماچه گناه کردیم باید ۵ سال سابقمون تلف بشه حداقل پولشو برگردونین.
  • حسین حشمتی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    2 0
    یکی از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستم، مشکل بنده و البته سایر بازنشستگان کشوری که حقوق های زیر دومیلیون تومانی می گیریم این است که صندوق نامبرده حقوق ها را با تاخیر پرداخت می کنند و بعد ازکُلی منت گذاری که با پیگیریهای به عمل آمده ومساعدت رئیس فلان قوه، موفق به تامین اعتبار شدیم و.... میخواهم بپرسم ،دولت چرا430هزارمیلیارد تومان بدهی انباشته شده خودش را بابت « سهم دولت» به صندوق نمی پردازد ومرتب دم از معضل صندوق های بازنشستگی می زند؟
  • بی نام RU ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    0 0
    با سلام حقوق بازنشستگان بعد از تجمعاتی که برای افزایش حقوق داشتند هر ماه با تاخیر پرداخت میشود واین در حالی است که عده ای از آنان هزینه هایی مانند قسط اجاره درمان وغیره دارند مسوولین هم در جواب به نبود منابع مالی تاکید دارند برای بازنشستگان این سوال مطرح است که چگونه نبود منابع فقط برای حقوق متوسط یک تا دومیلیون بازنشستگان رخ مینماید ولی هیچ تاثیری بر پرداختهای چندین میلیونی ندارد
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    0 0
    http://www.khabaronline.ir/detail/729557/economy/commerce مدتی است فردی پیدا شده در خبرانلاین که پشت سر هم کامنتهای دو کلمه ای تکراری مینویسد اون هم در همه بخشها و تایید میشود خواستم ببینم چرا این وضعیت هست ایا خبرانلاین نباید به مخاطبی که کامتها رو میخونه احترام بذاره؟ ایا این فرد از پرسنل خودتون هست یا از بیرون این کار رومیکنه؟ ذیل لینک فوق از ساعت 15:06 شروع کرده به کامنتهای تکراری چند کلمه ای و حدود 20 تا 30 کامنت گذاشته دلیل اینکه این کامنتها دائما تایید میشود چیست؟ به نظر من شایسته نیست رسانه خود را با این کامنتها به ابتذال بکشانید. خواهشا بررسی شود در همه بخشها هم این مساله مکررا دیده میشود قبلا هم تذکر دادیم توجه نکردید