رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان اوقاف یکی از ارکان قرآنی کشور محسوب می‌شود، بر اجرای طرح‌های جامع عمرانی و فرهنگی برای بقاع متبرکه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علی لاریجانی در جمع مدیرکل و معاونان اوقاف استان قم با اشاره به فعالیت‌های گسترده قرآنی این اداره کل اظهار کرد: اوقاف یکی از ارکان قرآنی کشور محسوب می‌شود و نماینده ولی فقیه در این زمینه عملکرد بسیار درخشانی دارد.

وی افزود: اداره کل اوقاف استان قم نیز فعالیت‌های چشمگیری در زمینه فعالیت‌های قرآنی دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بقاع متبرکه می‌توانند چتر فرهنگی گسترده‌ای برای محلات ایجاد کنند، گفت: لازم است طرح‌های جامع عمرانی و فرهنگی همچون آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) برای سایر بقاع نیز اجرایی شود.

وی ادامه داد: حرم‌های مطهر امامزادگان تأثیر دینی زیادی بر جامعه دارند و از این منظر، فعالیت‌های اوقاف استان قم قابل توجه و در راستای اهداف و آرمان‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

لاریجانی با اشاره به طرح‌های فرهنگی و مذهبی که توسط اوقاف قم اجرایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: کارهایی نو با امکانات محدود توسط سازمان اوقاف و اداره کل اوقاف استان قم صورت می‌گیرد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =